וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפירוק: רשות השידור ממשיכה לגייס עיתונאים

25.8.2016 / 10:05

בזמן שבתאגיד השידור משתהים לאחרונה עם הודעות על מינויים חדשים, לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשות השידור דווקא ממשיכים לגייס עיתונאים: חיים הר-זהב ישמש כעורך חדשות ברשת ב'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירוק? לא צריך להיות קטנוניים. רשת ב'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שבתאגיד השידור משתהים לאחרונה עם הודעות על מינויים חדשים, דווקא ברשות השידור ממשיכים לגייס עיתונאים חדשים למערכת: לוואלה ברנז'ה נודע כי רשת ב' מגייסת עובדים חדשים כשהאחרון שבהם הוא חיים הר-זהב.

לפני כשבועיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי מאז שעל התאגיד מרחפים סימני שאלה ולא ברור מתי יחלו השידורים, הם מתקשים לגייס טאלנטים מבחוץ: יום לפני הודעת ההסתדרות על הדחייה בתאריך העלייה לשידור, התאגיד היה במשא ומתן מתקדם עם שלושה טאלנטים בכירים אשר שמם מוכר לכולם, שמגיעים מכל הפלטפורמות – טלוויזיה, רדיו ועיתונות. לאחר שיצאה ההודעה, הטאלנטים הודיעו כי הם נסוגים מהמשא ומתן ולא יצטרפו לתאגיד.

הר-זהב ישמש כעורך חדשות ברשת ב', בנוסף לתפקידים נוספים שישמש בהמשך. הר-זהב (38) עבד בעבר בחדשות 10, בתחילה ככתב כנסת ולאחר מכן ככתב מגזין, ומאוחר יותר ערך את תוכנית הרשת של גיא לרר "הצינור". בנוסף לכך, הוא גם עבד בערוץ הכנסת וכעורך מהדורות בחדשות המקומיות. הוא ממייסדי ארגון העיתונאים בישראל, ולאחרונה אף התמודד בבחירות לתפקיד יו"ר הארגון, אך הפסיד ליאיר טרצ'יצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully