וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהרים לתדרוכים: נתניהו נפגש עם עיתונאים מכלי תקשורת ערבים

4.9.2016 / 15:21

בזמן שנוני מחכה לזימון, רה"מ ערך במפתיע פגישה ארוכה במיוחד עם נציגים מכלי תקשורת ערבים בישראל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בסאם ג'אבר, הבעלים של קבוצת פנורמה ואתר PANET: "אף פעם לא שמעתי אותו מדבר כמו שהוא דיבר איתנו בפגישה הזאת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה. אוגוסט 2016. אמיל סלמן, פול צלמים
ממשיך לתדרך. נתניהו/פול צלמים, אמיל סלמן

במסגרת סבב הפגישות הנרחב שראש הממשלה בנימין נתניהו מבצע בחודש האחרון, ביום חמישי האחרון הוא ערך במפתיע פגישה ארוכה במיוחד עם נציגים מכלי תקשורת ערבים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הפגישה נערכה בצפון הארץ, נמשכה כ-4.5 שעות וכללה כ-15 נציגים ממערכות שונות כמו קבוצת פנורמה ואתר פאנט, ערוץ "הלא TV" ועוד.

העיתוי הלא מקרי לפגישה התרחש לאחר שהעורכת של אתר פאנט, פרידה ג'אבר בראנסי, התלוננה בתקשורת בתחילת אוגוסט על כך שנתניהו מזמן לסיורים כלי תקשורת יהודים רבים – אך ממדר את העיתונאים הערבים בישראל. זמן קצר לאחר מכן, כך נודע לוואלה ברנז'ה, לשכת רה"מ הוציאה זימון לתדרוך עמם.

בסאם ג'אבר, הבעלים של קבוצת פנורמה ואתר PANET – הפופולארית ביותר בתקשורת במגזר הערבי בישראל – אמר לוואלה ברנז'ה כי "זה היה מאוד חשוב לנו, כי בפגישה הזאת הרגשנו שאנחנו לא מוקצים - אלא מקבלים את אותו יחס שקיבלו עיתונאים יהודים בזמן האחרון באמצעות הפגישות שראש הממשלה ערך איתם".

בסאם ג'אבר, מנכ"ל קבוצת פנורמה ואתר פאנט .. פאנט, אתר רשמי
בסאם ג'אבר/אתר רשמי, פאנט

עוד אמר ג'אבר כי "נתניהו דיבר מאוד בכנות. אני, שנמצא בתקשורת הערבית כבר הרבה שנים, אף פעם לא שמעתי אותו מדבר כמו שהוא דיבר איתנו בפגישה הזאת". לטענתו, נתניהו שוחח רבות בפגישה בכל הנוגע לבעיות הקשורות במגזר הערבי. כמו למשל: כיצד ניתן להגיע לשוויון למגזר, מציאת פתרון עבור בעיות המגזר והגדלת הסיוע. דווקא לנושא התקשורת, נתניהו לא התייחס בפגישה.

"אמנם, לא היה משהו קונקרטי שנתניהו לא אמר בעבר – אבל עצם הפגישה עימנו היוותה את החידוש. זאת פעם ראשונה שראש הממשלה מוצא לנכון להיפגש עם כלי התקשורת הערבים - ועוד לפגישה ארוכה כל כך", אמר.

כזכור, נתניהו נפגש לאחרונה עם כלי תקשורת רבים, וביניהם: בכירי חדשות 2, רשות השידור, עיתון "הארץ" ו-TheMarker, "ישראל היום", גל"צ, ערוץ 20, אתר וואלה, רשת ואפילו עם נציגים מכלי תקשורת חרדים ("בחדרי חרדים", "יתד נאמן" ורדיו קול חי). בנוסף, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, נתניהו צפוי להפגש גם עם "ידיעות אחרונות", ערוץ 10, בכירי קשת. ראש הממשלה אף היה אמור להפגש בשבוע שעבר גם עם בכירי "מעריב" וה"ג'רוזלם פוסט", בבעלות אלי עזור, אך ברגע האחרון הפגישה בוטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully