וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי פרידמן עוזב את RGE - ונשאר בערוץ 10

8.9.2016 / 16:02

מנכ"ל הקבוצה שמחזיקה את ערוץ 10 פורש מניהולה, כשברקע חילוקי דעות קשים בצמרת RGE. הוא צפוי להישאר בערוץ ולהתמקד בתפקידו כיו"ר. מחליפיו: המשנים למנכ"ל הקבוצה, אור רם וירון שגב

יוסי ורשבסקי מודי פרידמן. אביב חופי
יוסי ורשבסקי ומודי פרידמן/אביב חופי

מנכ"ל RGE מודי פרידמן עוזב את הקבוצה ויתמקד בתפקידו בערוץ 10 כיו"ר הדירקטוריון. מי שיחליף את פרידמן בניהול הקבוצה הם אור רם וירון שגב, המשמשים כיום כמשנה למנכ"ל.

היום פורסם כי הרקע לעזיבה הוא חילוקי דעות בצמרת RGE, כאשר השבוע התקיימה ישיבת דירקטוריון סוערת, שלאחריה הוחלט על פרישתו של פרידמן. הקבוצה ניהלה באחרונה מו"מ קשה מול קבוצת HOT סביב חידוש החוזה לערוצי ספורט 5. בנוסף, פרידמן הוביל מהלך של מעבר הקבוצה לנווה אילן. סביב המעבר התעורר ויכוח בדירקטוריון והמהלך לא אושר בסוף.

ההודעה לפיה פרידמן עוזב את הקבוצה אך נשאר בערוץ 10 מפתיעה, שכן בין מנהלי הערוץ לפרידמן קיימת מתיחות רבה. הקבוצה רכשה את ערוץ 10 ביוני אשתקד, ומאז נרשמו חילוקי דעות בינו לבין מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי. ברקע לכך, תוכנית הקיצוצים הנרחבת שהערוץ נאלץ לבצע לאחרונה, כאשר גורמים בערוץ האשימו את RGE שתיכננה לבצע מהלך של פיטורים מראש, בלי קשר לתוצאות הכספיות.

גם פרשת סדן העמיקה את הקרע בין פרידמן למנהלי הערוץ כאשר ורשבסקי ומנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז, התנגדו למינוי של רמי סדן לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת החדשות – מינוי שפרידמן כיוון אליו - לאחר שפורסם כי סדן מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו וכי סדן אמר לכאורה בישיבת דירקטוריון כי הוא "שונא את ש"ס ואת דרעי הגנב".

בוואלה ברנז'ה פורסם כי לאחרונה נרשמה מתיחות בין הערוץ לנציגי RGE על רקע שידור האולימפיאדה. כאשר בישיבת הדירקטוריון התקיים דיון סוער בין גולן יוכפז לנציגי RGE, לאחר שערוץ 10 שידר את הקרב של שגיא מוקי - שבו התחרה על מדליית ארד - ללא אישור מערוץ הספורט.

ב-RGE אישרו כי פרידמן פורש מניהול הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully