וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה לחדשות 10: "יש למנות יו"ר דירקטוריון בדחיפות"

10.10.2016 / 20:10

במכתב ששגרה היום הרשות השנייה למנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, נכתב כי על חברת החדשות למנות את אחת משתי הדירקטוריות – זוהר קדמון-סלע או אורנה לביא-שטיינר לתפקיד יו"ר הדירקטוריון החדשה במקומו של סדן שהודח אתמול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
עמותת הצלחה: "כהונה של דירקטוריון בהרכב מלא, היא האופן הנכון והראוי להתנהלות שגרתית בחיי כל חברה, לא כל שכן, חברת חדשות שיש לציבור אינטרס ממשי בה. על כן, מילוי מלוא מכסת הדירקטורים מטעם הציבור, יגביר את יעילות הפיקוח והבקרה המופעלים מטעם הציבור"

הרשות השנייה שלחה היום (שני) מכתב לערוץ 10 שבו היא מבהירה כי יש למנות בדחיפות יו"ר דירקטוריון חדש לחברת החדשות של הערוץ. במכתב שנשלח למנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז, והגיע לידי וואלה ברנז'ה נכתב גם כי "כל אחת משתי הדירקטוריות שמונו על ידי המועצה, זוהר קדמון-סלע או אורנה לביא-שטיינר, יהיו בעלות 2 קולות בדירקטוריון, באופן המייצג 2/5 מהדירקטוריון, כנדרש על פי חוק".

בנוסף לכך, הובהר במכתב של הרשות השנייה כי החלטת המועצה מאתמול - להדיח את שני הדירקטורים רמי סדן ועו"ד איתן זינגר – הינה בעלת תוקף מיידי. ההחלטה הגיעה בתום הליך בדיקה שהובילה הרשות בחודשים האחרונים, לאור ממצאים שנחשפו בתקשורת ולפיהם נמצאו אי-דיוקים בטפסי הגשת המועמדות של השניים לכהונה כנציגי ציבור בדירקטוריון חברת החדשות

מוקדם יותר היום שלח היועץ המשפטי של עמותת הצלחה, אלעד מן, מכתב לרשות שבו נכתב כי "ישנו צורך דחוף במינוי יו"רית לדירקטוריון כבר בישיבה הקרובה שתכונס בטווח הזמן הקרוב מאוד. חברת החדשות, שידעה תקופות ארוכות של כהונת דירקטוריון בהרכב חסר, ללא נציגי ציבור וללא יו"ר קבוע, צריכה לחזור להתנהלות שגרתית התואמת את הוראות הדין והתקינות המנהלית".

מן מתנגד לאי-מינויים של דירקטורים נוספים לחברת החדשות וכותב כי "כהונה של דירקטוריון בהרכב מלא, היא האופן הנכון והראוי להתנהלות שגרתית בחיי כל חברה, לא כל שכן, חברת חדשות שיש לציבור אינטרס ממשי בה. על כן, מילוי מלוא מכסת הדירקטורים מטעם הציבור, יגביר את יעילות הפיקוח והבקרה המופעלים מטעם הציבור, יגוון את הרכב הדירקטוריון ויגביר את יכולתו האופרטיבית לתפקד, בשים לב לאילוצים ידועים של נוכחות וקיום ישיבות".

"מציע לתושבי ת"א לבוא ולהצביע 'יש עתיד'"

זינגר הצהיר בתגובתו אתמול כי "לא היה כל 'אי דיוק' בטופס המועמדות שלי ששימש כבסיס לבחירתי. מעולם לא היתה לי זיקה ליאיר לפיד, ולא לשר משרי יש עתיד. לא נפגשתי מעולם עם אישים אלו, לא עבדתי עבורם ולא הייתי בכל קשר עימם". טרם כניסתו לתפקיד חבר בדירקטוריון חדשות ערוץ 10, זינגר נשאל על ידי הרשות השנייה - האם היית מועמד לרשות מקומית במפלגתו של שר - והשיב על כך בשלילה.

ואולם, בפוסט שהעלה בעבר בפייסבוק הוא כתב: "הצטרפתי ל"יש עתיד" בבחירות למועצת העיר ת"א דווקא כי חשבתי שזה קצת יהיר להחליף את ראש העיר, וחשבתי שנכון יותר לעזור לחברים שיפעלו בתוך המועצה כדי לשנות ולשפר, וחשבתי שיש לי לא מעט אנרגיה לגרום לדברים לקרות...אני רק במקום 8 ברשימה למועצה, אבל בעוד חודש אני מציע לתושבי תל-אביב שבינינו לבוא ולהצביע "יש עתיד" בראשות דן להט".

טרם נמסרה תגובה מזינגר. לא נמסרה תגובה מערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully