וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי לגביו נטען שהטריד מינית: בגוף התקשורת בו מופיע בוחנים את השתתפותו בתוכנית

27.10.2016 / 14:07

באחד מכלי התקשורת בהם מועסק העיתונאי הבכיר, שעיתונאית אמריקאית טוענת כי הטריד אותה מינית, בוחנים את ביטול השתתפותו בפאנל של אחת מתוכניות הטלוויזיה. בגוף תקשורת נוסף בו מועסק העיתונאי מסרו היום לוואלה ברנז'ה: "אין שינוי בסטטוס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחד מכלי התקשורת בהם מועסק העיתונאי הבכיר - אשר גל שמועות עקשני טוען שאליו התכוונה העיתונאית דניאל ברין הטוענת כי הטריד אותה מינית - בוחנים את ביטול השתתפותו בפאנל של אחת מתוכניות הטלוויזיה בהן הוא אמור להשתתף בימים הקרובים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בגוף תקשורת נוסף - המרכזי בו מועסק העיתונאי - מסרו היום לוואלה ברנז'ה כי "אין שינוי בסטטוס של העיתונאי".

כזכור, העיתונאית האמריקנית דניאל ברין טענה השבוע במאמר לאתר "ג'ואיש ג'ורנל" כי עיתונאי ישראלי הטריד אותה מינית. שמו של העיתונאי לא הוזכר, אך הוא תואר כ"עיתונאי רב הישגים", שהיה נשוי ואב לילדים, וכתב ספר שהשפיע רבות על הקהילה היהודית בארצות הברית. ברין ציינה כי הגיעה ללובי המלון שבו שהה העיתונאי במהלך ביקור של יומיים בארצות הברית, כדי לראיין אותו על הספר שכתב.

"הוא אמר לי שיש לו פגישות במהלך היום ואני האמנתי לו", אמרה. " ברגע שהגעתי ושמתי את מקליט הקול שלי על השולחן הוא עצר את הריאיון", כתבה ברין. "הוא אמר שראשית הוא רוצה להכיר אותי ושאל אותה כמה שאלות אישיות. השאלות האלה גרמו לי להרגיש לא בנוח". ברין אמרה כי לאחר מכן העיתונאי נע לעברה "כמו חיה", אחז בראשה ומשך אותה לעברו. "חשתי משותקת", שחזרה ברין. היא ציינה כי היא עזבה את המקום בנימוס, וכי העיתונאי התעקש ללוות אותה למכוניתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully