נושאים חמים

שוב, טעות: TheMarker הסיר כתבה שגויה על מעורבות סילבן שלום בחיסול התאגיד

הכתבה של נתי טוקר פורסמה הבוקר באתר TheMarker והוסרה זמן קצר לאחר מכן משום שהייתה מופרכת. בכתבה נכתב: "נתניהו מגייס את סילבן שלום כדי לחסל את תאגיד השידור"

(צילום מסך: העין השביעית)

תקלה, שוב: אתר TheMarker הסיר כתבה שפירסם הבוקר הכתב נתי טוקר (שישי) על מעורבתו של השר לשעבר סילבן שלום ב"חיסול תאגיד השידור". בכותרת הכתבה נכתב כי "נתניהו מגייס את סילבן שלום כדי לחסל את תאגיד השידור". בכותרת המשנה אף נכתב כי "נתניהו ממש מתאבד על זה. הוא באובססיה בניסיון לסגירת התאגיד".

בכתבה מתואר, בין היתר, כי שלום חוזר למערכת הפוליטית כדי להכשיר את סגירת התאגיד. עוד נכתב כי "שלום מתנהל מול מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר – שבעצמו קידם בעבר את הקמת התאגיד, אך לא מתנהל מול משרד האוצר...שלום צפוי להציג ביום ראשון, בישיבת ראשי הסיעות, את עבודתו הכלכלית – ולצדד בסגירת התאגיד".

לא ברורה עדיין מה הסיבה להורדה אך על פי גורמים בעיתון מדובר היה באייטם שגוי מיסודו. טרם התקבלה תגובת TheMarker.

עוד באותו נושא

רמי יהושע משיב אש: אתבע את חדשות 10

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully