וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכודת סלאפ: מקורבו של הרב פינטו דרש מ"וואלה'' 2 מיליון - וישלם 20 אלף שקל פיצוי

14.12.2016 / 14:18

בן-ציון סוקי, מקורבו של הרב יאשיהו פינטו, ישלם לאתר וואלה 20 אלף שקל בעקבות תביעת הדיבה שהגיש נגד האתר, זאת לאחר שביהמ"ש אישר לסוקי להפסיק את ניהולה אך הטיל עליו לשלם לנתבעים עשרות אלפי שקלים עבור הוצאות משפטיות

הרב יאשיהו פינטו בחתונת אחיו, ערב פסח, אפריל 2016. ספק 500
הרב פינטו/ספק 500

בן-ציון סוקי, מקורבו של הרב יאשיהו פינטו, ישלם לוואלה 20 אלף שקל בעקבות תביעת הדיבה שהגיש נגד האתר. זאת לאחר ששופט בית-משפט השלום בתל-אביב, אילן רונן, אישר לסוקי להפסיק את ניהולה אך הטיל עליו לשלם לנתבעים עשרות אלפי שקלים עבור הוצאות משפטיות.

סוקי הגיש את התביעה נגד וואלה ב-2015, בעקבות סדרת כתבות שפרסם כתב האתר יוסי אלי, שעבר מאז לחדשות 10. סוקי תבע גם את בעל השליטה בוואלה שאול אלוביץ', את בנו אור אלוביץ', המכהן כדירקטור בחברה, את המנכ"ל אילן ישועה ואת העורך הראשי לשעבר גדי להב. סוקי תבע את האתר לאחר שתואר בכתבות כאיש עסקים כושל וכ"מסבך סדרתי של אנשי עסקים".

בנוסף, סוקי תבע גם שני שותפים שלו לשעבר - שהוזכרו בכתבות של אלי – נסים ביטון ומיכאל (מישל) אבידן. לטענתו הם אלה שעמדו מאחורי הפרסומים. סוקי דרש מבית-המשפט לפסוק לו פיצויים בסך 2 מיליון שקל. לאחר שהפסיד לאחרונה בתביעה אחרת ונדרש לשלם לביטון ולאבידן למעלה מ-16 מיליון שקל, פנה סוקי לבית המשפט וביקש להפסיק את ניהול התביעה שהגיש נגד וואלה. בסך הכל הוא שילם כ-100 אלף שקל בהליך המשפטי.

השופט נימק את החלטתו בכך ש"אמנם הבקשה להפסקת התביעה הוגשה ומתבררת בשלב מוקדם, יחסית, של ההתדיינות, אך לא ניתן להתעלם מהמשאבים הרבים שהושקעו על-ידי הצדדים עד לשלב זה. במצב זה עומד לו לתובע לרועץ סכום התביעה הגבוה, סכום אשר נוכח הסיכון שהציב בפני הנתבעים גם חייב השקעת משאבים מתאימה".

לפני כשנתיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי סוקי הגיש לבית-משפט אמריקאי תביעת השתקה נגד אילנה דיין וקשת, ובה דרש לפסוק לו פיצויים אסטרונומיים בסך 100 מיליון דולר בגין תחקיר ששודר ב"עובדה". התביעה נדחתה לפני כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully