וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצבי יש בעיה: קשיים ועיכובים בתוכנית האירוח החדשה של הדר ברשת

2.1.2017 / 18:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי התוכנית כבר הייתה אמורה לעלות לאוויר לאחר שהשעשועון "הטוב מכולם" סיים את העונה, ואולם תאריך היעד נדחה לפברואר בגלל "בעיות תקציב". למרות הכחשות מצד הזכיינית, גם "זה המצב" לא צפויה לחזור לעונה 2

צביקה הדר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
צביקה הדר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

תוכנית האירוח החדשה של צביקה הדר נתקלת בקשיים: לוואלה ברנז'ה נודע כי התוכנית כבר הייתה אמורה לעלות לאוויר לפני כשבועיים, לאחר סיום העונה של השעשועון של אברי גלעד "הטוב מכולם", ואולם התאריך נדחה לפברואר בגלל מה שמוגדר כעת כ"בעיות תקציב".

לטענת גורם המעורה בפרטים, הדחייה נעוצה בכמה גורמים: ראשית, התוכנית החדשה מיועדת למשבצת שידור בעייתית מלכתחילה – יום שישי לאחר מהדורת החדשות. עובדה אשר הייתה ידועה מראש לזכיינית אך מקבלת משנה תוקף כשברקע המגמה הרב שנתית של דעיכת ימי שישי במונחי היקף הצפייה.

שנית, מכיוון שההשקעה הכספית הגדולה של הזכיינית ב"הטוב מכולם" לא הניבה תוצאות מרשימות, והתוכנית סיימה עם ממוצע עונתי מאכזב של 13.3%, ברשת החליטו לעכב את העלייה לאוויר של התוכנית החדשה של הדר על מנת לחתוך בתקציב עד כמה שאפשר. בינתיים כאמור הזכיינית ממשיכה לשדר שידורים חוזרים של "הטוב מכולם", ומסרבת לקחת את הסיכון המתחייב בשלב זה.

מנגד, גורם ברשת טוען כי לא מדובר בבעיות תקציב. לטענתו, ברשת ייעדו את העלייה לאוויר לתחילת 2017 בכל מקרה ובזכיינית מחכים שהעונה של הסדרה "לצבי יש בעיה" תסתיים לפני שישיקו את תוכנית האירוח של הדר. יש לציין כי מלבד הפרק האחרון, שירד אל מתחת לרף ה-20%, "לצבי יש בעיה" משיגה עד כה נתוני צפייה מרשימים בפריים שני, של כ-23%.

בתוך כך, למרות הכחשות חוזרות מצד רשת, גוברים הסיכויים שהעונה השנייה של תוכנית הסאטירה "זה המצב" לא תחזור לעונה שנייה.

הכישלון המפואר של "שישישואו"

הדר בעל ניסיון רב באיוש המשבצת הבעייתית של שישי בערב: הזיכרון הצורב ביותר הוא זה של "שישישואו" של זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד. בשנת 1996, לאחר שהתחלפו ימי הזכייניות וטלעד קיבלה לידיה את סוף השבוע, הזכיינית ניסתה להביא מתחרה ראוי ל"רשות הבידור" של דודו טופז ז"ל בקשת – ששלט באותה התקופה ללא עוררין במשבצת של שישי בערב. על הפקת תוכנית האירוח של הדר, שבזמנו היה מוכר בעיקר כז'וז'ו חלסטרה מ"הקומדי סטור", הופקדה טמירה ירדני וטדי הפקות.

ואולם, למרות יח"צ מאסיבי לתוכנית, "שישישואו" נחלה כישלון מפואר ברייטינג ובביקורות – והורדה מהמסך לאחר 5 תוכניות בלבד. הכישלון הזה אגב גם שימש לבסוף כטריגר למעבר של הדר וירדני לקשת. תוכנית נוספת של הדר בשישי בערב הייתה "הגו'קר" של קשת – שעשועון מוזיקלי שהנחה בקיץ 2002.

מרשת נמסר בתגובה: "התוכנית החדשה של צביקה הדר לא מתעכבת, ואין בעיית תקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully