וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכיוון שלא ידענו על השיחה - לא יכולנו 'להתנהג בהתאם'"

8.1.2017 / 19:34

בעקבות הפרסום על השיחה בין נתניהו ומוזס, שבו ביקש רה"מ הקלות בסיקורו בתמורה לחוק "ישראל היום", שלח עורך ידיעות מייל למערכת: "הפרסומים הפתיעו אותנו. כל מה שמתפרסם ב'ידיעות אחרונות' עומד בכללים עיתונאיים"

רון ירון. אביגיל עוזי,
רון ירון/אביגיל עוזי

בעקבות הפרסום הבוקר של חדשות 2, לפיו איש העסקים שנמצא בחקירת "תיק 2000" של נתניהו הוא נוני מוזס, שלח היום (ראשון) עורך "ידיעות אחרונות", רון ירון, מייל למערכת העיתון שבו כתב כי "הפרסומים היום הפתיעו אותנו. לי, לעורכי ולכתבי העיתון לא היה מושג על שיחה שהתקיימה לפי הפרסומים בין מו"ל העיתון לבין ראש הממשלה".

עוד כתב ירון, כי "מטבע הדברים, מכיוון שלא ידענו עליה - גם לא יכולנו 'להתנהג בהתאם'. כל מה שמתפרסם ב'ידיעות אחרונות' עומד בכללים עיתונאיים - ונובע משיקולים מקצועיים. כך היה תמיד וכך יהיה גם בעתיד".

על פי פרסומים היום בתקשורת, הפגישה בין המו"ל לראש הממשלה התבצעה לבקשתו של נתניהו, כאשר עוד לפני כן נעתר מוזס לגנוז תחקיר אודות אחד מבני משפחתו. לפי קטע מהשיחה, שהגיע לידי וואלה! NEWS, מוזס אמר לנתניהו: "אפנק אותך בעיתון, אם תעזור לי בחוק 'ישראל היום'". נתניהו השיב לו: "יהיה בסדר".

נתניהו ומוזס הפכו ליריבים מרים בשנים האחרונות, כאשר הסיבה המרכזית לכך היא התחזקות "ישראל היום" של שלדון אדלסון, המקורב לנתניהו, על חשבון "ידיעות אחרונות". לפני כשנתיים נתניהו פירק את הממשלה והחליט לצאת לבחירות מוקדמות, כשאחת הסיבות הייתה הניסיון לחוקק את חוק "ישראל היום" – חוק שעבר בקריאה טרומית בכנסת הקודמת ונפל עם התפזרותה, הקובע כי ייאסר להפיץ עיתון יומי בחינם במשך יותר מחצי שנה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully