וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: הפגנה נגד גבי גזית; "תפיסת עולם הזויה על זנות"

וואלה ברנז'ה

26.1.2017 / 10:00

הבוקר תיערך הפגנה מול אולפני רדיו 103 כמחאה על "תפיסת העולם המסוכנת שמשדר גבי גזית בכל הנוגע לזנאים ולנשים בזנות", לאחר שביום שלישי שידר בתוכניתו קטעים בנושא "תוך שהוא לעג לנשים שכועסות על תופעת ניצול מצוקתן של נשים עניות"

גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016. ניצן הפנר, קריאטיב קומנס,
גבי גזית/ניצן הפנר, קריאטיב קומנס

הבוקר (חמישי) צפויה להיערך הפגנה מול אולפני רדיו 103 כמחאה על "תפיסת העולם המסוכנת וההזויה שמשדר גבי גזית בכל הנוגע לזנאים ולנשים בזנות", כך לפי מארגני ההפגנה, ארגון בשם "באות לזנאים".

ביום שלישי האחרון שידר גזית בתוכניתו שני קטעים בנושא, ולטענת מארגני ההפגנה "תוך שהוא לעג לנשים שכועסות על תופעת ניצול מצוקתן של נשים עניות כדי לסחוט מהן גישה לאיברי המין שלהן תמורת כסף". עוד הם אומרים כי "גזית מנסה לשסות את הנשים אלה באלה תוך שהוא מטשטש את תפקיד הזנאים שמתחבאים בצללים ומבצעים את העוול החמור".

בעמוד הפייסבוק של מארגני ההפגנה נכתב כי "גבי גזית טוען שנשים בזנות נהנות ממין ומגן על זכותם של זנאים להמשיך ולאנוס". בהפגנה ינאמו גל אמת, אשה שבעבר עבדה בתעשיית הזנות, והיא תתייחס לראיון שערך גזית בתוכניתו עם אלמנה חד-הורית שנאלצה לפנות לזנות – ולעובדה שהמגיש ניסה להציג אותה כמאושרת. כמו כן, תגיע עידית הראל-שמש, אותה ראיין גזית ביום שלישי – מה שעורר את המחאה הנוכחית נגדו.

זוהי אינה ההסתבכות הראשונה של גזית עם התבטאויות הקשורות לנשים: בנובמבר האחרון התייחס השדרן לפרשת קסטיאל ואמר "הרע הן גם חלק מהנשים שעברו איתו את החוויה הזאת. נשים שהלכו איתו למועדון, ששתו יותר מדי מרצונן החופשי, שהלכו איתו הביתה מרצונן החופשי, אמנם שיכורות, ששיתפו איתו פעולה, כמו שאחת מהן היטיבה לתאר בעדותה: 'היה הרבה אלכוהול, הוא נישק אותי ויחסית זרמתי' - בעיה גדולה - 'כי הייתי שיכורה ואז נסענו אליו'".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, אמר בתגובה לוואלה ברנז'ה כי "זכות ההפגנה והמחאה מהווה זכות יסוד במדינה דמוקרטית מתוקנת. 103FM הינו כלי תקשורת אשר חרט על דגלו את עקרון חופש הביטוי כערך עליון. לפיכך, כל מאזינה או מאזין המבקשים למחות על דברים שנאמרו בשידור מוזמנים לממש זכות בסיסית זו וכמו כן, לבטא בקולם את אשר על ליבם, במסגרת שידורי התחנה בכלל ובתכנית של גבי בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully