וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנייה רוויה ב"גלובס": ס. עורכת הנדל"ן עוברת למרקר והדוברת מצטרפת לליידי

26.1.2017 / 13:48

סגנית עורכת מוסף הנדל"ן מירב מורן עוזבת את העיתון הכלכלי ומצטרפת ל-TheMarker - כך נודע לוואלה ברנז'ה. וגם, דוברת העיתון מצטרפת ל"ליידי גלובס"

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

על רקע הבשורות החיוביות והמפתיעות מכיוון סקר TGI, שינויים ב"גלובס": מירב מורן עוזבת את העיתון הכלכלי ומצטרפת ל-TheMarker - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מורן משמשת כסגנית עורך מוסף הנדל"ן וכמבקרת ערים ב"גלובס", ותסקר את תחום הנדל"ן גם בעיתון הכלכלי מקבוצת שוקן. היא צפויה להתחיל לעבוד ב- TheMarker בתחילת פברואר, כשעדיין לא ידוע מי יחליף אותה ב"גלובס".

לפני תפקידה הנוכחי ב"גלובס", מורן ערכה את מדור הדעות של האתר הכלכלי. בעבר שימשה כ"עורכת מדור "גלריה" בתקופה שהיה באתר האינטרנט של "הארץ", עורכת ראשית ומנהלת מערך הקמת "עכבר העיר" בגרסתו הראשונה, דוברת Apple ישראל, דוברת משרד המדע וכתבת בעיתונים "חדשות" ו"על המשמר".

שינוי נוסף ב"גלובס" הוא ניוד תפקידים פנימי בעיתון: הדוברת שני אשכנזי מצטרפת לצוות "ליידי גלובס", כעורכת לצד גלית חתן תחת ורד רמון ריבלין, העורכת הראשית של מגזין הנשים. עדיין לא ידוע מי יחליף אותה בתפקיד דובר "גלובס".

אתמול פורסם סקר TGI, לפיו "גלובס" חזר להוביל בחשיפה על פני TheMarker - זאת למרות השנה הקשה שעברה על העיתון הכלכלי, שהיה בבעלות פישמן ומצוי תחת הליך מכירה ארוך, ולאחר גל פיטורים וצמצום מוספים שהתרחש לפני כשנה. "גלובס" עלה מ-4.6% בחציון קודם ל-6% בחציון השני של 2016. נתון החשיפה השנתי שלו התחזק ל-5.3% לעומת 4.2%. TheMarker ירד מעט בחציון השני מ-5.4% ל-5.2%, ובסיכום שנתי העיתון התחזק ל-5.2% לעומת 4.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully