וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש תחקיר: לאן נעלמה "המערכת"?

2.2.2017 / 16:20

מה קורה עם לוח השידורים של רשת? ימי חמישי ושישי מוצפים בשידורים חוזרים של ריאליטי ו"צל של אמת" שנקנתה מערוץ 8, בזמן שהעונה של "המערכת" נקטעה ללא סיבה לפני חודש וחצי - ותוכנית האירוח של צביקה הדר טרם עלתה לאוויר. רשת: "שיקולי פרוגרמינג"

מיקי חיימוביץ'. רשת,
מיקי חיימוביץ, "המערכת"/רשת

בחודש וחצי האחרון, בזמן ש"דה ווייס" ממשיכה להפציץ עם נתוני צפייה גבוהים, לרוב מעל ה-30%, צופי רשת לא יכלו שלא לשים לב לעובדה שמלבד הריאליטי – זכיינית ערוץ 2 משדרת בעיקר שידורים חוזרים. כך למשל, בימי חמישי הופסק באופן תמוה שידור תוכנית התחקירים של מיקי חיימוביץ, "המערכת", ובמקומה שודרו הריאליטי "מהפיכה במטבח" (שידור חוזר) וסדרת הדוקו המוערכת "צל של אמת" - שנרכשה מערוץ 8 של הוט. גם הערב לא תשודר "המערכת" וישודר תחקיר של לי אברמוביץ מחדשות 2 על חיידקים.

העונה של תוכנית התחקירים של רשת החלה בסוף אוקטובר דווקא ברגל ימין, עם נתון גבוה של 26.8%. לאחר מכן שודרו עוד 6 פרקים, עם מספר הפסקות ביניהם: ב-3 בנובמבר (15%), ב-10 בנובמבר (20.1%), ב-17 בנובמבר (19.2%), ב-1 בדצמבר (20.3%), ב-15 בדצמבר (16.3%) וב-22. בדצמבר (20%).

בזכיינית אומרים שהתוכנית תחזור כבר בשבוע הבא עם תחקיר של גל גבאי, ומתוכננים עוד 5 תחקירים אחרים. יש לציין כי רק לאחרונה מונה ליאור שפר למנהל הדוקו ברשת, וכיום הוא אחראי על תוכנית התחקירים ועל פיתוח תחום הדוקו לזכיינית.

צביקה הדר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
צביקה הדר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

האם לצבי כבר אין בעיה?

בתוך כך, גם תוכנית האירוח החדשה של צביקה הדר - שמיועדת לשישי בערב - טרם עלתה לאוויר, כאשר אתמול פורסם הפרומו. התוכנית החדשה צפויה לעלות לקראת סוף פברואר. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, התכנון המקורי היה שהתוכנית תעלה לאוויר בתחילת ינואר, במקביל לסיום העונה הראשונה של "לצבי יש בעיה" – זאת מכיוון שברשת לא רצו ששתי התוכניות עם אותו הטאלנט ישודרו במקביל.

ואולם כרגע, כאמור, הקומדיה של הדר משודרת כבר פעם נוספת, בזמן שתוכנית האירוח עדיין לא עלתה לאוויר. עד שזה יקרה, גם ימי שישי מוצפים בשידורים חוזרים, כמו למשל של תוכנית הבידור "ערב חד-פעמי". בשבועות האחרונים, מלבד "סלבריישן" של צחי קומה - שסיימה לאחרונה את העונה - אין תוכניות חדשות המשודרות בימים חמישי ושישי.

בזכיינית מעדיפים הרבה פעמים לבחור בתוכנית דגל אחת ועליה שמים את כל ה"ז'יטונים", כאשר כרגע זו "דה ווייס" שהעונה שלה צפויה להימשך לקראת פסח. אחרי החגים צפויה לעלות העונה החדשה של "הישרדות" ולאחר מכן ככל הנראה העונה החדשה של "המירוץ למיליון". בנוגע לעונה החדשה של "האקס פקטור", בזכיינית רוצים להתחיל בשידורי הלייב בסביבות דצמבר 2017 - לאחר הפיצול הצפוי של ערוץ 2 -כשההפקה כבר החלה לגייס עובדים ונערכת לתחילת צילומי האודישנים בקיץ.

מרשת נמסר בתגובה: "בשל שיקולי פרוגרמינג ושיקולים נושאיים אשר היו ידועים לנו מראש, הוחלט על מספר שבועות שבהם לא תשודר 'המערכת'. וואלה וגולשיו יוכלו לצפות בפרקים נוספים שיעלו החל מחמישי הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully