וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעמוד בפיתוי? הרשות השנייה הורתה לשפטל לא לעסוק באזריה בתוכניתו ב-103

2.3.2017 / 16:30

ה"הבנה" בין שפטל לתחנה התקבלה כבר לפני כחודש, ואולם אז הוא לא שימש כסנגור הראשי של אזריה. 103FM: "שפטל לא יתייחס לפרשה באופן ייזום בתוכנית, והודענו לרשות על כך". הרשות: "במקרה של הפרה נפעל בכלים העומדים לרשותנו"

אלאור אזריה ויורם שפטל מתחבקים בפתח שלב הטיעונים לעונש במשפטו, 24 בינואר 2017. שבתי בנדט
שפטל ואזריה בביהמ"ש/שבתי בנדט

עו"ד של אלאור אזריה, יורם שפטל, שהפך השבוע לסניגור המרכזי של החייל היורה, לא יכול לעסוק בפרשה בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM. לוואלה ברנז'ה נודע כי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פנתה לתחנה בנושא והבהירה כי אסור לשפטל לדבר על הפרשה בתוכנית שלו. ב-103FM השיבו לרשות כי סוכם בין ההנהלה לבין שפטל שלא יעסוק בנושא בתוכנית שלו בתחנה.

ה"הבנה" בין שפטל לתחנה התקבלה כבר לפני כחודש, בזמן ששפטל הצטרף לצוות ההגנה, ואולם אז לא שימש שפטל כסנגור של אזריה – מעמד רגיש ביותר. בנוסף לכך, ברשות אף טוענים כי גם אם מאזין עולה לשידור ומתחיל לדבר על הנושא, שפטל מחוייב להפסיק אותו ולהצהיר שהוא בניגוד עניינים. ברשות מבהירים כי במידה ושפטל לא יעמוד בתנאים – הדבר ייחשב להפרה.

בתוך כך, בג"ץ דחה את העתירה שהוגשה על ידי מפלגת מרצ נגד שפטל - בעקבות ביטויים שנויים במחלוקת כשאמר בשידור בין היתר "מרצ הולכת לאורם של הנאצים" ו"זהבה גלאון היא חלאת המין אנושי". הטיפול בנושא הוחזר לרשות השנייה, שהוציאה לתחנה הליך הפרה לכאורה על האמירות, ובתחנה אף טוענים כי בימים האחרונים הם החזירו תשובה בנושא לרשות.

מ-103 נמסר בתגובה: "בין עו"ד שפטל לבין הרדיו הייתה הסכמה על כך שמעבר ליום ההודעה על הצטרפותו לצוות ההגנה של אלאור אזריה, הוא לא יתייחס לפרשה באופן ייזום בתוכנית, ועל כך הודענו גם לרשות השנייה".

מהרשות נמסר בתגובה: "הרשות השנייה הבהירה ל'רדיו ללא הפסקה', עם הצטרפותו של עו"ד שפטל לצוות ההגנה של אלאור עזריה, כי כמו בכל מקרה של ניגוד עניינים, הוא אינו מורשה לעסוק בתוכניתו בכל היבט הקשור בפרשה לא באופן יזום ולא כתגובה לדברי מאזין. במקרה של הפרה תפעל הרשות בכלים העומדים לרשותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully