וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה: גאולה אבן תגיש את המהדורה המרכזית בתאגיד

20.3.2017 / 9:24

גאולה אבן-סער, שחתמה בתאגיד בנובמבר האחרון, תגיש את מהדורת החדשות המרכזית של "כאן בהקמה". ככל הנראה, היא תגיש את המהדורה לבד. כזכור, גדעון סער נחשב ליריבו הפוליטי של רה"מ נתניהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאולה אבן-סער/מערכת וואלה!, צילום מסך

גאולה אבן-סער תגיש את מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד השידור, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. ככל הנראה, היא תגיש את המהדורה לבד. אבן-סער חתמה בתאגיד בנובמבר האחרון, ובתחילת פברואר פורסם כי היא צפויה להיות אחת ממגישות המהדורה, ואולם אז לא היה ברור האם אבן-סער בכלל מעוניינת בתפקיד.

החתימה של אבן-סער היוותה מהלך משמעותי ומפתיע מצד התאגיד, שכן בעבר פורסם כי העובדה שהיא נשואה לח"כ והשר לשעבר גדעון סער היא אחת מהסיבות שבגללן ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו אינו מעוניין בהקמת התאגיד. אם וכאשר התאגיד יעלה לאוויר, יהיה מעניין לראות כיצד היא תתמודד בסיקור יריביו של בעלה, השואף להנהיג את הליכוד.

אבן-סער בעלת ניסיון רב והגישה מגוון תוכניות אקטואליה בעשורים האחרונים: "מבט לחדשות", "יומן", "ערב חדש" - ועד לצאתה לחופשת לידה בנובמבר האחרון הגישה את תוכנית הראיונות "המוסף" בערוץ הראשון. כשהייתה בת 25 בלבד מונתה להגיש את "מבט", אך מהר מאוד הוצנח בחזרה לתפקיד המגיש המיתולוגי חיים יבין. כעת, עם מינויה להובלת המהדורה המרכזית לבד - היא מצטרפת ליונית לוי בחדשות 2 ולתמר איש-שלום, טלי מורנו ונגה ניר-נאמן בחדשות 10. כמו גם, אילה חסון, אושרת קוטלר ודנה וייס המגישות מהדורות בסופ"ש.

אמש פורסם כי שר התיירות, יריב לוין, נפגש עם מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד כחלק ממאמצי הגישור בין ראש הממשלה לשר האוצר כחלון. השניים ניסו לפתור את המשבר בין נתניהו לכחלון שפרץ על רקע סוגיית תאגיד השידור הציבורי.

אבן-סער מסרה: "תמיד האמנתי בשידור ציבורי וברשות השידור עשיתי דרך מקצועית ארוכה. אני מודה להנהלת התאגיד על האמון ושמחה לקבל על עצמי את האתגר להוביל שידור ציבורי איכותי, מקצועי ובלתי תלוי".

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, מסר: "גאולה מהמגישות המנוסות, המוערכות והמקצועיות בישראל תהווה נדבך מרכזי בבניית מערכת החדשות החזקה, העצמאית וההישגית של תאגיד השידור הציבורי. אני שמח שנענתה לבקשתינו להוביל את המהדורה המרכזית".

  • עוד באותו נושא:
  • גאולה אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully