וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלה של עיתוי: נתניהו ממשיך לבדוק ביטול הטלוויזיה בתאגיד - ובתאגיד משיקים תוכניות

21.3.2017 / 14:03

בזמן שרה"מ שוקל להעלות את תאגיד השידור ללא חטיבת הטלוויזיה, ורק עם חטיבת הדיגיטל והרדיו, מכריזים בתאגיד על הפקת שתי תוכניות חדשות. ביום שישי פורסם בוואלה ברנז'ה על הצעת עובדי הרשות לנתניהו להטמעת התאגיד ברשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם יושב ראש חברת Alibaba Jack Mk, סין. מרץ 2017. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם יושב ראש חברת Alibaba Jack Mk, סין. מרץ 2017/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בזמן שראש הממשלה שוקל להעלות את תאגיד השידור ללא חטיבת הטלוויזיה, ורק עם חטיבת הדיגיטל והרדיו (שממילא מבוסס ברובו על עובדי "קול ישראל"), היום מכריזים בתאגיד על הפקת שתי תוכניות חדשות: הגרסה המקומית ל"קארפול קריוקי" ותוכנית תרבות חדשה בשם "המכולה".

ביום שישי פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה על תוכן הפגישה עם עובדי הרשות, שבמהלכה הם הציעו לו לשקול להעלות את התאגיד ללא חטיבת הטלוויזיה: "מכיוון שראש הממשלה תומך בשיקום הרשות, הצענו לו לבחון את הטמעת חטיבת הדיגיטל של התאגיד ברשות השידור, והוא השיב כי ייבחן את ההצעה ברצינות", אמר גורם שנכח בפגישה.

"קארפול קריוקי" תעלה לאוויר בתאגיד במאי הקרוב בהגשתו של ניקי גולדשטיין, הוא יארח בתוכניות את עידן רייכל, ריקי גל, אייל גולן, מירי מסיקה, שלומי שבת, נורית גלרון, הראל סקעת, ועוד. הגרסה האמריקאית החלה כפינה בתכנית "דה לייט לייט שואו" עם ג'יימס קורדן של CBS כאשר המנחה והאורחים המפורסמים נוסעים ברכב ושרים יחד שירים מתוך הפלייליסט האישי של הזמר המתארח.

"המכולה" היא תכנית תרבות השואבת השראה מהפורמט של אירועי ה"פצ'ה קוצ'ה". התוכנית מתמקדת בתרבות המקומית וביצירה הישראלית, על גווניה השונים, ממחול דרך גרפיטי ועד פיסול ומוסיקה. התכנית מצולמת באולפן שעוצב על התפר שבין מכולה לבין גלריה ותייצר מפגש בין המנחה איתי מאוטנר לאמנים באולפן, תוך שילוב קטעי VTR. בין היתר יתארחו אייל גבר, עמית דרורי ,רננה רז, מיכל ואעקנין, גלעד כהנא ועוד. יוצרי התוכנית הם מאוטנר ויעל אלרוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully