וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן פיילוט: בתאגיד ממשיכים המגעים עם יונה לייבזון להגשה

22.3.2017 / 15:56

לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבת חדשות 2 צילמה פיילוט למהדורה לפני כמה שבועות, ביחד עם יועז הנדל. לפי גורם המעורה בפרטים, השילוב ביניהם לא היה מוצלח - אך בתאגיד עדיין רוצים שלייבזון תגיש את מהדורת יום חמישי, הנדל מועמד בולט למהדורת שישי

למרות שהשבוע נודע כי גאולה אבן תגיש את מהדורת החדשות המרכזית של התאגיד, כפי שדווח לראשונה בוואלה ברנז'ה, יונה לייבזון עדיין במירוץ: לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבת הרווחה של חדשות 2 במו"מ מתקדם להגיש את המהדורה המרכזית ב"כאן בהקמה" ביום חמישי. בתאגיד מתכוונים להעלות בימי חמישי מהדורת סיכום אקטואליה שבועי, אותו לא תגיש אבן – המיועדת להגשה של 4 ימים בשבוע.

לייבזון צילמה לתאגיד פיילוט למהדורה לפני כמה שבועות, ביחד עם יועז הנדל. לפי גורם המעורה בפרטים, השילוב בין שני המגישים לא היה מוצלח. ואולם גורם בכיר בתאגיד אמר לוואלה ברנז'ה כי הם עדיין מעוניינים בלייבזון לתפקיד הגשה מרכזי. עוד לפי הגורם, הנדל הוא השם הבולט להגשת המהדורה של יום שישי.

בתחילת השבוע הודיעו בתאגיד כי אבן תגיש את המהדורה המרכזית, דבר שגרר ביקורת במערכת הפוליטית ובתעשייה בשל העובדה שהיא נשואה לגדעון סער. אבן חתמה בנובמבר על הצטרפותה לתאגיד, בסמוך ללידה שלה. לטענת גורם בתאגיד, בתקופה הזו היא הבהירה כי היא רוצה להתרכז במשפחה ולא מעוניינת להגיש את המהדורה המרכזית.

בפברואר פורסם כי בתאגיד מאוד מעוניינים שאבן תגיש את המהדורה המרכזית, ואולם גורם בתאגיד אמר כי אבן אינה מעוניינת בתפקיד. הגורם טען שבשבועיים האחרונים המצב השתנה, "השיקולים היו מקצועיים נטו, אין פה שום דבר אחר – למרות שיש כאלה שאומרים שזאת התאבדות", אמר.

בתאגיד סירבו להגיב. לייבזון מסרה: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully