וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בקשת אבי צבי: שימוע נוסף לזכייניות על האפיקים

23.3.2017 / 10:26

יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי שגב, יקיימו בתחילת השבוע שימוע לערוצים המסחריים ולחברות הכבלים והלוויין באשר לבחירת אפיקי השידור. במסגרת הפיצול, ערוץ 2 יאבד את האפיק הנכסף 22

צופים בטלוויזיה. ShutterStock
צופים בטלוויזיה/ShutterStock

יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי שגב, יקיימו ביום שני הקרוב שימוע משותף לזכייניות ערוץ 2 רשת וקשת ולערוץ 10 וכן לחברות הכבלים והלוויין באשר לאפיקי השידור החדשים אליהן יעברו החברות המסחריות בסוף השנה. השימוע יערך בעקבות פנייתו של אבי צבי, מנכ"ל רשת, שביקש לדון בנושא האפיקים שהוקצו לשלוש החברות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, לאחר בקשת צבי הוחלט במשרד התקשורת לקיים דיון הכנה לגיבוש המלצות בנושא לשר התקשורת הנכנס, צחי הנגבי.

בחודש אוקטובר הקרוב אמורות רשת וקשת להתחיל לשדר בשני אפיקי שידור נפרדים. על פי החוק, אמורות שתי החברות יחד עם ערוץ 10 לפנות את אפיקי השידור הנוכחיים (22, 10) ולעבור לשדר באפיקים 12-16. במסגרת הפיצול, ערוץ 2 יאבד את האפיק הנכסף 22 – מה שיגרום לשינוי בהרגלי הצפייה של רבים, וישנה את מאזן הכוחות ברייטינג. הוט ויס אמורות להיערך לקראת המהלך ולהקצות את התדרים הרלוונטיים בממיר.

מועצת הרשות השנייה שוקדת בימים אלה על מכרז בין שלוש החברות לקביעת אפיק השידור של כל אחת מהן זאת כאמור מתוך אפיקי השידור 12-16. למרות זאת, בעקבות פנייתו של צבי החליטו מדז'יבוז' ובן חי שגב לקיים שימוע לכך בעלי העניין על מנת לאפשר להן להביע את עמדתן ביחס לאפיקי השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully