וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום התאגיד: אמיר איבגי מצטרף לערוץ 20

19.4.2017 / 10:56

איבגי ישמש כמגיש ועורך במסגרת ההיערכות של ערוץ 20 לשידורי חדשות. מדובר במהלך מפתיע, שכן רק לפני כחודש הודיע התאגיד כי איבגי מצטרף לשורותיו, וישמש כמגיש ומבזקן ראשי בחטיבת החדשות

אמיר איבגי. אביב חופי
אמיר איבגי/אביב חופי

אמיר איבגי מצטרף לערוץ 20 כמגיש ועורך, זאת במסגרת ההיערכות לשידורי חדשות. מדובר במהלך מפתיע, שכן רק לפני כחודש הודיע תאגיד השידור כי איבגי מצטרף לשורותיו, וישמש כמגיש ומבזקן ראשי בחטיבת החדשות של "כאן בהקמה". ואולם, כשבוע לאחר מכן הודיעה הממשלה על ביטול חטיבת החדשות של התאגיד, כך שלא מן הנמנע שחוסר הוודאות בתאגיד השפיע.

בעשור האחרון עבד איבגי ברשות השידור, שם שימש עורך משנה והיה ממגישי "מבט", "חדשות השבת" ו"המוסף". לאורך השנים שימש איבגי מגיש מחליף ב"יומן", "פוליטיקה" ו"הכל דיבורים" ברשת ב'. טרם הצטרפותו לרשות השידור, שידר איבגי ברדיו "קול הים האדום" וברדיו דרום, הגיש את מהדורת החדשות של החדשות המקומיות בכבלים בדרום והיה בצוות התוכנית "שש עם אושרת קוטלר" בערוץ 2.

איבגי מסר: "רשות השידור וחטיבת החדשות בערוץ הראשון היו לי בית בעשור האחרון. נאבקתי לצד חבריי להמשיך לקיים שידור ציבורי אך הגיע הרגע לפנות לדרך חדשה. אני גאה להצטרף לערוץ 20 ולהיות שותף לגוף תקשורת חדש וצעיר, המעניק במה גם לתחומים אשר אינם זוכים לסיקור הראוי בתקשורת הישראלית ובראשם הפריפריה, החברתית והגאוגרפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully