וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: טיסות נכנסות/טיסות יוצאות

16.5.2017 / 16:05

העיתון מקבוצת שוקן מתחדש ב-3 כתבים חדשים, ביניהם כתבת תיאטרון ואופנה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ולאן מועדות פניה של שרון פולבר? וגם, אחרי גל העזיבות, איושים גם בידיעות אחרונות

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
כניסות ויציאות. בית הארץ/שרון בוקוב

תזוזות בהארץ: העיתון מקבוצת שוקן מתחדש ב-3 כתבים חדשים – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ננו שבתאי מונתה לתפקיד מבקרת התיאטרון של העיתון, לאחר שבמרץ פורסם כי מבקר התיאטרון הוותיק, מיכאל הנדלזלץ, ייצא לפנסיה. שבתאי כתבה ביקורת ספרות בעבר במוסף הספרים של "הארץ" כמו גם ב"ידיעות אחרונות".

גם משרת כתבת האופנה של "הארץ" - שלא אויישה במשך מספר חודשים, לאחר עזיבתה של רות פרל את העיתון – אויישה החל מהשבוע על ידי שירה פור, ששימשה סגנית עורך בטיים אאוט. מוקדם יותר היום פורסם בוואלה ברנז'ה כי רויטל חובל עזבה את התאגיד לאחר ביטול דסק התחקירים, וצפויה להחליף את שרון פולבר בסיקור תחום המשפט ב"הארץ". פולבר עוזבת את העיתון לצורך נסיעה ללימודים בארה"ב.

בניין מערכת ידיעות אחרונות. ראובן קסטרו
איושים גם בראשל"צ. בית ידיעות אחרונות/ראובן קסטרו

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי אתר ynet מתחדש בשתי עורכות חדשות למדור התרבות והבידור: גל סלונימסקי, שמגיעה מוואלה! NEWS, תמלא את מקומה של יעל ביר כץ – המשמשת בתפקיד סגנית העורך אייל גבילי. ביר כץ יוצאת בקרוב לחופשת לידה למספר חודשים. ענבל חננאל, שמגיעה מתחום ההיי-טק שם עבדה ככותבת בסטארט-אפ, תשמש כעורכת בדסק.

מינו נוסף הוא בתחום היח"צ: עדן תקשורת מצרף את לבנת לוי כשותפה במשרד. לוי תנהל את הלקוחות השונים לצד מייסדת המשרד, שירי עדן. בעבר עבדה לוי במשך כחמש שנים כיועצת תקשורת בעדן תקשורת ולאחר מכן שימשה כדוברת ומנהלת יחסי ציבור בחברות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully