וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בוקרשט: עורך אולפן שישי איתי דנקנר יוצא לחופשה; עומרי קרונלנד הושעה

פרסום ראשון: בעקבות הכתבה מעוררת ההדים ערך מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס בירור עם מערכת התוכנית והחליט להשעות את הכתב מתפקידו. דנקנר הקדים את יציאתו לחופשה ובמכתב ששלח לעובדים, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, טען: "אני לוקח אחריות מלאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתי דנקנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הכתבה הבעייתית ערך מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס בירור עם מערכת התוכנית "אולפן שישי" והחליט להשעות את הכתב עומרי קרונלנד מתפקידו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עורך התוכנית איתי דנקנר החליט להקדים את יציאתו לחופשה. מוקדם יותר קיים וייס ישיבה עם בכירי המערכת, זאת בעקבות הסערה שנוצרה מהכתבה על מסיבות הרווקים בבוקרשט ששודרה בסופ"ש האחרון.

חברת החדשות של ערוץ 2 הודיעה אתמול (שני) כי בכוונתה לערוך הליך בדיקה כולל ולחקור את הליך קבלת ההחלטות שהוביל לפרסום הכתבה כפי ששודרה, אשר בסיום ההליך "יוסקו המסקנות".

כתבת בוקרשט. חדשות 2, צילום מסך
כתבת בוקרשט/צילום מסך, חדשות 2

דנקנר: "אנו מקפידים על אתיקה עיתונאית ולוקחים אחריות כשאנחנו טועים"

"מהתחקיר עולה שהיו כשלים בתהליך הכנת הכתבה. אני לוקח על כך אחריות מלאה. אנו מקפידים על אתיקה עיתונאית ולוקחים אחריות כשאנחנו טועים"

במכתב מיוחד ששלח דנקנר לעובדי חדשות 2, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, נכתב: "ביום שישי האחרון שידרנו כתבה על תופעת הבילויים הפרועים של הישראלים בבוקרשט. ניסינו להראות את ההתנהגויות הבזויות של הבליינים. הנחנו שהביקורת על מעשי הבליינים תובן מהדברים ששודרו מבלי שיש שורה של הסברים המסתייגים מהדברים. מסתבר שהדברים לא הובנו כך על ידי כל הצופים".

"בנוסף, עלו טענות על אחת הסצינות בכתבה. בימים האחרונים ערך המנכ"ל אבי וייס בדיקה מעמיקה בכל הקשור להכנת הכתבה, ובדק איתי ועם המעורבים בהכנתה את השתלשלות האירועים. מהתחקיר עולה שהיו כשלים בתהליך הכנת הכתבה. אני לוקח על כך אחריות מלאה, כעורך התוכנית. אנו מקפידים על אתיקה עיתונאית ולוקחים אחריות כשאנחנו טועים. זה מה שאני מצפה מכם, וזה מה שאני מצפה מעצמי. החלטתי להקדים את נסיעתי לטיפול רפואי בחו"ל ועם שובי נמשיך להפיק לקחים מהאירוע הזה ונצא ממנו מחוזקים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרווק מהכתבה: "אם זה הגיע לפיטורין - כנראה שחדשות 2 הבינו שטעו"

"נעשה לי רצח אופי על ידי כתב שרצה לחגוג על חשבון הגב שלי, התדמית שלי נהרסה, ואף אחד מהנהלת ערוץ 2 אפילו לא טורח לפנות אליי להתנצל או לפצות, כשרצו רייטינג ידעו לבוא"

אדיר פרץ, הרווק שהופיע בכתבה, מסר בתגובה: "אם זה הגיע עד כדי פיטורין - כנראה שמערכת חדשות 2 הבינה שטעתה. זה לא משנה את העובדה שנעשה לי רצח אופי על ידי כתב שרצה לחגוג על חשבון הגב שלי, התגובות בפייסבוק איומות, התדמית שלי נהרסה בעיני הסובבים אותי וגם אלו שלא מכירים אותי, ואף אחד מהנהלת ערוץ 2 אפילו לא טורח לפנות אליי להתנצל או אפילו לפצות, כשרצו רייטינג ידעו לבוא. אם הם קוראים את זה, זה הזמן שלהם לתקן עוול של מיליון תגובות איומות כלפי בחור שהשתחרר לפני שנתיים מצה"ל, שהדבר האחרון שחשב שיקרה שהוא יצטייר כבוגדני חסר כבוד וכייצוג גרוע למדינת ישראל. הם פשוט הרסו את שמי הטוב".

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות – כאשר לטענתו הכתב עומרי קרונלנד ידע זאת. עוד פורסם על פי "המקום הכי חם בגיהינום" כי הלימוזינה ונערת הליווי נשכרו על ידי חברת החדשות בשביל הצילומים. לפי הפרסום, נקבע להיפגש עם המשתתפים בשדה תעופה ומשם הם נסעו בלימוזינה - שההפקה אירגנה. הכתבה כזכור, ירדה מיד לאחר מכן מהאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully