וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר ישוב לאולפ"ש בעוד כחודש; גלובוס תחליפו בשבוע הבא

17.5.2017 / 15:20

תסמונת הש"ג? לאחר שבחדשות 2 הוחלט להשעות את הכתב עומרי קרונלנד בעקבות פרשת בוקרשט, לוואלה ברנז'ה נודע כי החופשה של עורך "אולפן שישי" איתי דנקנר תימשך כחודש בלבד – חופשה שתוכננה כבר לפני מספר חודשים כתוצאה מאילוצים בריאותיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איתי דנקנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוכח הביקורת הציבורית בפרשת בוקרשט, מתברר כי עורך "אולפן שישי" איתי דנקנר ישוב מהחופשה, שעליה הצהירו אתמול בחדשות 2, בעוד כחודש אחד בלבד – כך נודע לוואלה ברנז'ה. כזכור, לאחר שפורסם בוואלה ברנז'ה על גל הביקורת הציבורית בעקבות הכתבה על מסיבות הרווקים, אשר מתברר שהרווק שהתראיין אליה כלל אינו עומד להתחתן, אתמול ביצע המנכ"ל אבי וייס שימוע עם מערכת "אולפן שישי". לבסוף הוחלט על השעייתו של הכתב עומרי קרונלנד ועל יציאתו של העורך איתי דנקנר לחופשה.

מדובר בחופשה שתוכננה כבר לפני מספר שבועות, אך ככל הנראה בחדשות 2 החליטו להקדים אותה בעקבות הסערה. דנקנר יערוך את המהדורה הקרובה ומי שתחליף אותו בשבוע הבא היא ענת גלובוס, עורכת המשנה של "אולפן שישי". בחדשות 2 טרם החליטו אם גלובוס תחליף את דנקנר לאורך כל התקופה שדנקנר יהיה בחופשה. גלובוס שימשה בעבר כדוברת חדשות 2 במשך מספר שנים.

במכתב מיוחד ששלח אתמול דנקנר לעובדים הוא כתב: "ניסינו להראות את ההתנהגויות הבזויות של הבליינים. הנחנו שהביקורת על מעשי הבליינים תובן מהדברים ששודרו מבלי שיש שורה של הסברים המסתייגים מהדברים. מסתבר שהדברים לא הובנו כך על ידי כל הצופים...אני לוקח על כך אחריות מלאה, כעורך התוכנית. אנו מקפידים על אתיקה עיתונאית ולוקחים אחריות כשאנחנו טועים...החלטתי להקדים את נסיעתי לטיפול רפואי בחו"ל ועם שובי נמשיך להפיק לקחים מהאירוע הזה ונצא ממנו מחוזקים".

בתחילת השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות – כאשר לטענתו הכתב עומרי קרונלנד ידע זאת. עוד פורסם על פי "המקום הכי חם בגיהינום" כי הלימוזינה ונערת הליווי נשכרו על ידי חברת החדשות בשביל הצילומים. לפי הפרסום, נקבע להיפגש עם המשתתפים בשדה תעופה ומשם הם נסעו בלימוזינה - שההפקה אירגנה. הכתבה ירדה מיד לאחר מכן מהאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully