וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת החצי מיליון של שוקן נגד יצחק הסתיימה בהסדר

16.6.2017 / 15:55

עמוס שוקן ויואב יצחק הגיעו להסדר בתביעה מ-2015, לפיה תתווסף תגובת שוקן לכתבה ב-News1 של יצחק, בה נטען כי רונאל פישר מנע תחקיר אודותיו ב"הארץ" על ידי סחיטה של שוקן, שטוען כי התחקיר לא פורסם בשל חוסר ראיות וללא מעורבות מצידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס שוקן ויואב יצחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוס שוקן ויואב יצחק הגיעו לידי הסדר גישור בתביעת החצי מיליון שקל של מו"ל "הארץ" נגד יצחק והאתר שבבעלותו News1. על פי ההסדר, תתווסף לכתבה של יצחק משנת 2015, בה נטען כי עו"ד רונאל פישר הצליח למנוע פרסום תחקיר אודותיו ב"הארץ" על ידי סחיטה של שוקן, תגובה של שוקן – לפיה לטענתו, "ההחלטה שלא לפרסם את התחקיר התקבלה, כי לא היה די בראיות שהיו בידי הארץ באותה עת, זמן רב לפני מעצרו של פישר, כדי לבסס את האמור בתחקיר, וזאת ללא כל מעורבות מצידו". כזכור, שוקן גם ביקש בזמנו לפרסם תיקון או הכחשה ולהסיר את הפרסום מ-News1.

הצדדים ביקשו מבית המשפט למחוק את התביעה ללא צו להוצאות וללא אפשרות להגישה מחדש. את שוקן ייצג עו"ד זאב ליאונד, ואת יצחק ייצג עו"ד יורם מושקט. לאחר גישור בין הצדדים, הם הודיעו לבית המשפט כי "דנו במחלוקות ביניהם, כשכל צד השמיע את עמדתו ושמע את עמדת הצד האחר בכל הנוגע לסוגיות השונות הנובעות ממחלוקות אלה. כתוצאה מדיאלוג זה יישבו הצדדים את המחלוקות ביניהם ונעתרו להמלצת המגשר ולפיה סוג כזה של מחלוקת, ראוי כי ייפתר בדרכי נועם ולא בין כותלי בית המשפט".

בהסדר נטען כי "בתביעתו טען שוקן, כי יצחק פרסם כתבה ב-News1 לפיה שוקן נסחט על ידי רונאל פישר ולכן נגנז תחקיר ב'הארץ' על מעשיו של פישר. יצחק דוחה הטענות נגדו, ואומר, כי הוא לא טען כך בכתבה ובניגוד לטיעונים שהועלו בתביעה, מלכתחילה הטענה לסחיטת העיתון, שגרמה לפי הטענה לגניזת התחקיר נגד פישר, פורסמה ב-News1 כגרסתו של פישר וזאת בלבד, ולכן, מלכתחילה לא היה מקום להגיש את התביעה".

הכתבה פורסמה בזמנו תחת הכותרת: "פישר מסר: סחטתי את עמוס שוקן", ובה טען פישר כי החזיק במידע שיפגע בשוקן ובתמורה לכך שפישר לא יעשה שימוש במידע, נגנז התחקיר שאמור היה להתפרסם ב"הארץ". שוקן טען בזמנו כי הדברים שפורסמו אינם נכונים, והם נועדו להציג אותו באור שלילי.

לא התקבלה תגובה משוקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully