וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש עם תכנית חיסכון: "הכול כלול" תחליף את פינס

וואלה ברנז'ה

3.7.2017 / 12:19

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם אתמול בוואלה ברנז'ה, החל מחודש אוגוסט הקרוב "הכול כלול עם סיון כהן", תחליף את "ערב טוב עם גיא פינס" תעבור לשעה 19:00 בערב בערוץ 10 - שם תתחרה מול תכנית הצרכנות של חדשות 2

סיון כהן. ענבל מרמרי, מערכת וואלה! NEWS
סיון כהן/מערכת וואלה! NEWS, ענבל מרמרי

החל מחודש אוגוסט הקרוב "הכול כלול עם סיון כהן" עוברת לשעה 19:00 בערב בערוץ 10 - ותשודר במקום "ערב טוב עם גיא פינס", אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה - עוברת לקשת. "הכול כלול" הושקה ביוני 2013 והשיגה נתוני צפייה טובים בשעה 16:00 בה שודרה. באפריל האחרון נערך "ניסוי כלים" מוצלח מבחינתו של הערוץ - אז שובצה התוכנית במקום גיא פינס בשבע. למרות התקופה הבעייתית בין פסח ליום העצמאות התוכנית הניבה נתוני צפייה נאים.

בערוץ אמרו היום כי "הכול כלול עם סיון כהן בשעה החדשה תכלול פינות ומוספים חדשים ותמשיך להיות השופר בעבור אזרחי ישראל במלחמה מול הממסד והגופים המסחריים ולהביא לשינוי חברתי בישראל. כמו כן תמשיך לעקוב אחר הנעשה בתחום הכלכלה והצרכנות בישראל בתחקירי עומק חדשים וחשיפות חדשות המובילות לשינוי מהותי".

סיון כהן קיבלה את "אות אומץ" לשנת 2015, בשנת 2016 זכתה בפרס "פרימור" של הרשות השנייה ולאחרונה קיבלה את פרס תוכנית הטלוויזיה הכלכלית הטובה ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה.

סיון כהן: "ארבע שנים בדיוק לאחר שהתוכנית עלתה לאוויר אנחנו שמחים ונרגשים לקראת האתגר הגדול בשבע. נמשיך לקום בכל בוקר בתחושת שליחות ורצון אמיתי לחשוף את העוולות הרבות שמתרחשות כאן ולהשתמש במדיום הטלוויזיוני כדי לעזור לכמה שיותר אנשים כי מבחינתנו - יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully