וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאליטי הגדול הבא של קשת: "2025"

16.7.2017 / 10:30

פרסום ראשון: יורם זק וארז טל, שחתומים על ההצלחה של "האח הגדול" בישראל, עוברים לפרויקט המשותף הבא ועובדים על פיתוח ריאליטי חדש עבור קשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הנושא: "העתידנות והמציאות המדומה"

יורם זק. נמרוד סונדרס
יורם זק/נמרוד סונדרס

יורם זק וארז טל, שחתומים על ההצלחה של "האח הגדול" בישראל עוברים לפרויקט המשותף הבא ועובדים על פיתוח ריאליטי חדש עבור קשת. לוואלה ברנז'ה נודע כי הריאליטי החדש של זק וטל צפוי להתכתב עם עולם העתידנות והמציאות המדומה, ושבימים האחרונים אף החל תהליך הליהוק.

התכנית החדשה, שזכתה לשם הזמני "2025", צפויה לעלות בערוץ 12 במהלך 2018. לפני כשבועיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקשת בוחנים את רכישת זכויות הפורמט הבינלאומי המצליח של ערוץ ITV הבריטי I'm a celebrity get me out of here. מדובר בפורמט שבו נשלחים סלבריטאים להרפתקה חד-פעמית, במסגרתה הם עוזבים את חייהם המוכרים ועוברים לחיות יחדיו באפריקה בספארי או באוסטרליה במקום מבודד, שם הם מצולמים 24/7 ומשודרים ישירות לקהל בבית והצופים הם אלה אשר קובעים מי מודח בכל שבוע ובשידור חי

קשת מתכוננת לפיצול ערוץ 2 שצפוי בנובמבר. זאת למרות שבשבוע שעבר פורסם בגל"צ כי שר האוצר כחלון פועל לדחות את הפיצול ב-3 שנים. בחודשים האחרונים קשת ורשת רכשו פורמטים רבים ופיתחו סדרות חדשות כדי להתכונן למעבר ל-7 ימי שידור. בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה שרשת מקימה אולפן חדש בהשקעה של מיליוני שקלים. עוד פורסם בוואלה ברנז'ה על המעבר של גיא לרר מערוץ 10 לרשת, ועל המעבר של גיא פינס לקשת.

מקשת נמסר בתגובה: "איננו מגיבים על תכניות בפיתוח".

פסטיבל שובר מסך מאי 2016. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
ארז טל/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully