וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 18 שנה: אודי סגל עוזב את חדשות 2 - ועובר לרשת

16.7.2017 / 21:06

פיצול ערוץ 2 הקרב ממשיך לתת את אותותיו, הפעם עם מכה לחדשות 2: הפרשן והכתב המדיני אודי סגל עובר לרשת, שם ישתלב בצוות מגישי תוכניות האקטואליה של הזכיינית ויגיש את תוכנית הפרה פריים לצידה של לוסי אהריש

כנס דיגיט. ניב אהרונסון
כנס דיגיט/ניב אהרונסון

הפרשן והכתב המדיני של חדשות 2 אודי סגל עוזב את חדשות 2. סגל עובר לרשת שם ישתלב בצוות מגישי תוכניות האקטואליה של הזכיינית. סגל צפוי להגיש את תוכנית הפרה פריים לצידה של לוסי אהריש.

זוהי עזיבה שנייה החודש של חברת החדשות, בעקבות פיצול ערוץ 2 בנובמבר וההתחמשות של הזכייניות לקראת המעבר ל-7 ימי שידור. לפני כשבועיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי כתב "אולפן שישי" שי גל מצטרף ל"עובדה" של קשת.

סגל, 45, החל את דרכו העיתונאית ככתב לענייני השטחים בגלי צה"ל. ואחר כך שימש ככתב מדיני בגלי צה"ל בתקופת הסכמי אוסלו. הוא שימש בתפקיד 5 שנים ואז עבר לשמש כתב בניו יורק של גל"צ ומעריב. בשנת 1999 הצטרף סגל לחדשות 2. בנוסף לתפקידו בחדשות 2 לסגל יש טור שבועי במעריב סופשבוע ומזה כעשור מגיש את תוכנית הרדיו "גומרים הולכים" עם דני סידס ברדיו ת"א ואת התוכנית "חברה בע"מ".

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, רשת מקימה בימים אלו אולפן חדש. בנוסף לכך גיא לרר עובר לזכיינית כשהמותג הצינור יישאר בערוץ 10. הזכיינית מפתחת דרמה המבוססת על עולם הריאליטי אותה כותב רועי סטריקובסקי.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן של "רשת" מסר בתגובה כי, "הצטרפותו של אודי סגל למערך האקטואליה של "רשת" בערוץ 13 החדש מהווה אבן יסוד חשובה לאיכות השידורים שרשת מכינה לצופים עם במעבר לשבעה ימי שידור. אודי יחד עם אברי גלעד, הילה קורח לוסי אהריש, גיא לרר ועוד הוא חיזוק משמעותי לאיכות שידורי האקטואליה ב"רשת".

סגל מסר בתגובה: "השינויים המתרחשים בשוק הטלוויזיה הם הזדמנות ליצור דברים חדשים. אני חושב שרשת היא מקום מצוין לעשות טלוויזיה רצינית ויצירתית. עזיבת חברת החדשות היא כמו לעזוב משפחה, מדובר באנשים הטובים ביותר שיש בשוק התקשורת, ואני תמיד ארגיש שהם חלק ממני ואני חלק מהם".

מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס, מסר: "אנו מודים לאודי סגל על שנים רבות של עבודה עיתונאית מאומצת משובחת ועתירת הישגים. לאודי חלק לא מבוטל בהצלחת חברת החדשות והפיכתה לנצפית ביותר והמובילה בישראל. בשמי ובשם כל חבריו בחדשות 2 אנו מאחלים לו הצלחה רבה בדרך החדשה שבה בחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully