וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליפה של סגל: דנה ויס היא הפרשנית המדינית של חדשות 2

30.7.2017 / 16:48

חברת החדשות הודיעה על מינויה של מגישת "חדשות סופ"ש" שתמשיך להגיש את מהדורת השבת במקביל לתפקיד החדש. סגל הודיע לאחרונה על מעבר לרשת לקראת פיצול ערוץ 2, שם ישמש כמגיש ופרשן בכיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנה ויס/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה ויס מונתה לפרשנית המדינית של חדשות 2. היא תחליף בתפקיד את אודי סגל, שהודיע לאחרונה על מעבר לזכיינית לרשת, לקראת פיצול ערוץ 2, שם ישמש כמגיש ופרשן בכיר ויפתח תוכניות אקטואליה לזכיינית.

ויס הצטרפה לחברת החדשות לפני כ-25 שנה, כשבתחילה שימשה ככתבת ופרשנית שבהן סיקרה בין היתר את החקירות של אריה דרעי, עזר ויצמן ואריאל שרון ז"ל. מ-2014 היא מגישה את "חדשות סוף השבוע" המשודרת בשבת, כשלאחרונה נחשפה במהדורה מסכת ההתעללות בבית האבות בחיפה. בין 2005-2013 הגישה את "פגוש את העיתונות".

בנוסף, ויס לקחה חלק בסיקור אירועים מרכזיים בעשורים האחרונים - בהם רצח יצחק רבין ז"ל והליכי מו"מ מדיניים, והובילה משדרים מיוחדים במהלך ההתנתקות מרצועת עזה, כמו גם במלחמת לבנון השנייה ובמבצעים האחרונים ברצועת עזה. במקביל ערכה כתבות מגזין וסדרות דוקו בנושאים מגוונים. ויס בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, עורכת דין מוסמכת, נשואה ואם לשלושה.

לפני כשנה וחצי עלה שמה של ויס לכותרות בעקבות הפרשה הידועה לשמצה "פרשת היאכנע" - כאשר במהלך ויכוח בין אהוד יערי לויס ב"אולפן שישי" הוא הטיח בעיתונאית שישבה עימו בפאנל את המילה "יאכנע", במסגרת דיון בנושא הטרור באירופה

אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2, מסר: "דנה היא מהעיתונאיות המוכשרות שצמחו בחברת החדשות ויכולותיה מוכחות. כחברת החדשות המובילה בישראל חדשות 2 תמשיך להציג הישגים בסיקור התחום המדיני ללא מורא וללא משוא פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully