וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים הספיקו: מסתמן - הנדל ופויר לא ימשיכו בתאגיד

15.8.2017 / 13:48

פרסום ראשון: יועז הנדל ודרור פויר לא צפויים להמשיך ולהגיש בכאן 11 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. החוזים של השניים מול אולפני הרצליה יסתיימו בקרוב, ובתאגיד לא מתכוונים להחתים אותם עם מעבר רצועות האקטואליה להפקה עצמאית, זאת בשל נתוני צפייה נמוכים

דרור פויר יועז הנדל. יחצ
וואלה NEWS, עיבוד תמונה
דרור פויר יועז הנדל/עיבוד תמונה, יחצ וואלה NEWS

יועז הנדל ועיתונאי גלובס דרור פויר לא צפויים להמשיך ולהגיש בתאגיד השידור - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עם המעבר בספטמבר של תכניות האקטואליה ממיקור חוץ להפקה בתאגיד, החוזים של שני המגישים מול אולפני הרצליה יסתיימו. ככל הנראה בתאגיד לא מתכוונים להחתים אותם עם המעבר של רצועות האקטואליה להפקה של כאן 11.

לאחרונה פורסם כי רצועת תוכניות האקטואליה המופקות על ידי אולפני הרצליה, בחוזה בשווי של 22 מיליון שקל, יעברו בספטמבר להפקה פנימית של חטיבת החדשות בתאגיד. הרצועות המדוברות הן "חמש מקורי", "שש כלכלי" ו"שבע אקטואלי". בחטיבת החדשות של כאן הוחלט להעביר את הרצועות להפקה פנימית במטרה לחסוך בעלויות וגם כדי לשפר את התוכניות – במיוחד זו של פויר, אשר סובלת מנתוני צפייה נמוכים. "שבע אקטואלי" דווקא הניבה נתוני צפייה נאים, יחסית לקודמתה ברצועה של ערוץ 1.

בנוסף, כאשר בג"ץ פיצול חטיבת החדשות תקוע ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו, יש לזכור שעל פי החוק שעבר בכנסת – כל שעות השידור בפרה-פריים אמורות לעבור להפקה של תאגיד החדשות. ככל הנראה גם סוגייה זו השפיעה בסופו של דבר על ההחלטה להעביר את הרצועות להפקה של כאן.

לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי ב"כאן 11" מתכוננים במרץ לגל ההשקה השני שיכלול תכנית חדשות חוץ חדשה בסגנון "רואים עולם" השבועית, אשר תשודר מדי יום - כך נודע לוואלה ברנז'ה. את התכנית היומית תערוך ותגיש יעל לביא - מנהלת פיתוח הפורמטים החדשה של "כאן", אשר הגיעה מערוץ החדשות הישראלי-צרפתי I24NEWS, והיא תתבסס על דסק החוץ של התאגיד. התכנית צפויה להיות משודר בתחילת הפרה-פריים, בשעה 16:30.

מכאן בהרצה נמסר: "משקולי עלויות וחיסכון ,החל מעוד חודש, חטיבת החדשות של כאן תפיק את כל התכנים החדשותיים מאולפני התאגיד במודיעין, תל אביב ובהמשך מירושלים. בהתאם לכך צפויים שינויים ברצועות השונות, עליהם נעדכן בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully