וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחייתו המחודשת של "מסע אחר"

20.8.2017 / 17:00

כשנה וחצי לאחר שמגזין הטיולים נסגר, הפרסומאי והמו"ל אורן ציבלין - שרכש מיובל סיגלר את "מסע אחר" - מוציא לאור את המגזין המחודש, בדיוק 30 שנה לאחר הגיליון הראשון. בציבלין מתכננים ליצור פורמט טלוויזיוני המתבסס על תכני העיתון

מסע אחר. יחצ,
מסע אחר/יחצ

כשנה וחצי לאחר שנסגר, יצאה הגרסה המחודשת של מגזין "מסע אחר". אורן ציבלין - שרכש את מגזין הטיולים מידיו של יובל סיגלר לפני מספר חודשים - הוציא לאור את הגיליון החדש בדיוק 30 שנה לאחר הגיליון הראשון. גיליון מספר 296 של "מסע אחר", שבעריכת ציבלין ונטע אורן תמיר, עוסק ב-24 הסיבות שבגללן כדאי טייל בעולם. כתבת השער נכתבה על ידי העורך לשעבר של "מסע אחר", משה גלעד.

העיתון במתכונתו החדשה יהיה בדומה לעיתונות המסע בעולם, תחת הקונספט של "X הדברים שאתם חייבים לגלות": האיים הכי מרתקים, השקיעות הכי חריגות, מסלולי היין וכו'. ב"ציבלין תקשורת צעירים" מתכננים גם להפוך את הקונספט לפורמט טלוויזיוני המתבסס על תכני העיתון.

אורן ציבלין. באדיבות המצולמים
אורן ציבלין/באדיבות המצולמים

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, במאי אשתקד החליט סיגלר להפסיק את הדפסת "מסע אחר". המותג "מסע אחר" המשיך לפעול בדיגיטל. חלק מעובדי מערכת "מסע אחר" נשארו לעבוד בקבוצת סיגלר, שהרחיב את מוסף הטיולים של "את". בנוסף, סיגלר אחראי גם על המגזין המסחרי "אטמוספירה" של חברת אל על.

"מסע אחר" נוסד ב-1987 על ידי טל קלם וגיל אל-עמי ועבר גלגולים רבים במהלך השנים. קלם ואל-עמי היו העורכים הראשיים, לאחר מכן גלעד שימש כעורך ראשי. העורכים הראשיים הבאים היו זוהרה רון ויאיר קדר. ב-2008 המגזין נמכר לקבוצת SBC, אשר נקנתה על ידי מוטו תקשורת במאי 2009. לבסוף, בנובמבר 2013 הירחון נרכש על ידי סיגלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully