וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהרצה, עוד קצת

22.8.2017 / 11:05

שוב בלבול בלוחות הזמנים: אחרי שכבר הודיעו לעשרות עובדים של אולפני הרצליה כי עבודתם תופסק באמצע ספטמבר, לוואלה ברנז'ה נודע כי העברת הפקת תוכניות האקטואליה לידי התאגיד תידחה בגלל החגים. וגם: האם "6 כלכלי" תורחב לשעתיים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"6 כלכלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולפני הרצליה ימשיכו להפיק את תוכניות האקטואליה של התאגיד עד לסוף ספטמבר – כך נודע לוואלה ברנז'ה. רק לאחרונה החליטו בכאן להעביר את רצועות הפרה-פריים להפקה פנימית של התאגיד, מהלך שהיה אמור להתרחש כבר באמצע ספטמבר. ואולם, אתמול (שני) התאגיד הודיע לאולפני הרצליה שבעצם הם ימשיכו להפיק את רצועות הפרה-פריים של כאן לעוד מספר שבועות, כשהסיבה לדחייה היא תקופת החגים. מדובר בתוכניות "5 מקורי", "6 כלכלי", "7 אקטואלי".

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי בכאן שוקלים לעשות מספר שינויים בלוח השידורים, כאשר אחת האופציות שנבדקת היא הארכת התוכנית הכלכלית לשעתיים, וביטולה של "5 מקורי" או של "7 אקטואלי". בהקשר הזה יש לציין כי לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה שיועז הנדל (מגיש "7 אקטואלי") ועיתונאי "גלובס" דרור פויר (המגיש את "5 מקורי") לא צפויים להמשיך ולהגיש בתאגיד.

רק לאחרונה בתאגיד בישרו לאולפני הרצליה כי הם יפסיקו להפיק להם את תוכניות האקטואליה, והאולפנים אף נאלצו להודיע לעשרות עובדים שעבודתם נפסקת. עם המעבר בסוף ספטמבר של תכניות האקטואליה ממיקור חוץ להפקה בתאגיד, החוזים של שני המגישים מול אולפני הרצליה יסתיימו. ככל הנראה בתאגיד לא מתכוונים להחתים אותם עם המעבר של רצועות האקטואליה להפקה של כאן 11.

דרור פויר יועז הנדל. יחצ
וואלה NEWS, עיבוד תמונה
דרור פויר, יועז הנדל/עיבוד תמונה, יחצ וואלה NEWS

שווי הפקת רצועת תוכניות האקטואליה על ידי אולפני הרצליה מוערך ב-22 מיליון שקל. בחטיבת החדשות של כאן הוחלט להעביר את הרצועות להפקה פנימית במטרה לחסוך בעלויות וגם כדי לשפר את התוכניות – במיוחד זו של פויר, אשר סובלת מנתוני צפייה נמוכים. "שבע אקטואלי" דווקא הניבה נתוני צפייה נאים, יחסית לקודמתה ברצועה של ערוץ 1.

בנוסף, כאשר בג"ץ פיצול חטיבת החדשות תקוע ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו, יש לזכור שעל פי החוק שעבר בכנסת – כל שעות השידור בפרה-פריים אמורות לעבור להפקה של תאגיד החדשות. ככל הנראה גם סוגייה זו השפיעה בסופו של דבר על ההחלטה להעביר את הרצועות להפקה של כאן.

מ"כאן בהרצה" נמסר: "כאן ערוכים ומוכנים להפיק את תכניות האקטואליה, והמעבר יתבצע כמתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully