וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הארץ-דה מרקר מפגינים: "צעדים אגרסיביים וחוסר תום לב קיצוני"

31.8.2017 / 11:32

עובדי הארץ דה מרקר עזבו את עבודתם וקיימו אסיפת עובדים ספונטנית בעיתון מול חדר ההנהלה; "צעדים אגרסיביים חד צדדיים וחוסר תום לב קיצוני מטעם ההנהלה עוד בטרם קיום משא ומתן"

מערכת דה מרקר. ראובן קסטרו
מערכת דה מרקר/ראובן קסטרו

עובדי הארץ דה מרקר עזבו היום (חמישי) את עבודתם וקיימו אסיפת עובדים ספונטנית בעיתון. במהלך האסיפה כובו האורות והמזגן בחדר שבו שהו העובדים, במטרה לפזר אותה. האסיפה מגיעה בעקבות מה שעובדי קבוצת "הארץ" מכנים "צעדים אגרסיביים חד צדדיים וחוסר תום לב קיצוני מטעם ההנהלה עוד בטרם קיום משא ומתן". נציגות העובדים מבקשת הבהרות לאחר שהתחייבה ההנהלה לא לנקוט בצעדים בטרם הידברות.

מוקדם יותר היום, במייל ששלח מול "הארץ" עמוס שוקן לעובדים הוא הודיע כי החל ממחר, ה-1 בספטמבר, אלוף בן יהיה העורך הראשי של המרקר, במקומו של סמי פרץ, "כפי שהוא העורך הראשי של כל העיתון על חלקיו השונים".

מרקר אסיפת עובדים. יחצ,
אסיפת העובדים, היום/יחצ

בנוסף לכך, כתב התשתיות אבי בר-אלי מונה לעורך המרקר. פרץ יסיים כהונתו כעורך המרקר וימשיך לכתוב בעיתון ככותב וכפרשן בכיר. שוקן כתב עוד "סמי הוביל את המרקר להישגים יוצאי דופן בעיתונות הישראלית והביא ערך עצום לציבור ולעיתון, ואני מודה לו על כך מאוד".

סיום כהונתו של פרץ בעיתון הכלכלי הוא חלק מתכנית קיצוצים רחבה בקבוצת "הארץ" שתכלול ככל הנראה איחוד בין מערכות "הארץ" ודה מרקר - ותוביל לקיצוץ משמעותי בעורכים ובכתבים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרקר אסיפת עובדים. יחצ,
אסיפת העובדים, היום/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully