וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן 11: דקה לפני עליית תכניתה - מגישת חדשות החוץ עזבה

5.9.2017 / 15:28

יעל לביא הייתה אמורה לפתח ולהגיש תכנית חדשות חוץ יומית חדשה בסגנון "רואים עולם", ואולם, לוואלה ברנז'ה נודע כי הפיילוט לא צלח והיא עוזבת אחרי חודשיים בלבד בתאגיד

יעל לביא. יחצ,
יעל לביא/יחצ

פחות מחודשיים לאחר שהצטרפה לתאגיד – ולוואלה ברנז'ה נודע כי יעל לביא עוזבת את כאן 11. לביא הגיעה כפרילנסרית לחטיבת החדשות של כאן באוגוסט, כאשר היא הייתה אמורה לפתח פרוייקטים שונים. בין היתר לביא ניסתה לפתח פורמט העוסק בחדשות חוץ ולשמש גם כמגישה הראשית, ואולם פיילוט שנעשה בימים האחרונים לא צלח.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי לביא תעמוד בראש תכנית חדשות חוץ חדשה בסגנון "רואים עולם" השבועית, אשר יועדה לשידור מדי יום בפרה-פריים. עם זאת, בהודעת המינוי של לביא הודגש כי היא אינה על תקן פרשנית החוץ של כאן, זאת כאשר בתאגיד מתקשים כבר מספר חודשים לאייש את התפקיד – ולמצוא מתחרה ראוי לנדב איל ולערד ניר מהמהדורות של הערוצים המסחריים. מי שמשמשים ככתבים בדסק הם שליחת כאן לאירופה אנטוניה ימין, ערן סיקורל, איתמר מאירי, עמיחי שטיין ונתן גוטמן.

באמצע יולי פורסם בוואלה ברנז'ה כי לביא עוזבת את i24news ועוברת לתאגיד. היא החלה את דרכה העיתונאית ב-1994 ב-ABC News האמריקאית. בין תפקידיה הרבים הייתה עורכת ראשית של חדשות החוץ, במאית, מפיקה ואחראית על משדרים מיוחדים בערוץ - בהם משדרים ממלחמות אפגניסטן ועיראק. בנוסף, היא הייתה חברה בצוות ההפקה המיוחד לשידורי אירועי ה-11 בספטמבר שזכה בפרס אמי לחדשות ודוקומנטציה. ב-2006 חזרה לביא לישראל כעורכת ראשית לענייני המזרח התיכון עבור Sky News הבריטית. בנוסף, כתבה את הספר " מפיקת מלחמות", הקימה את מחלקת הוידיאו של אתר "הארץ" וביימה את הסרט "האם ניצחנו" העוסק במלחמת יום הכיפורים.

לא התקבלה תגובה מלביא ומהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully