וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופ 10: דוד ורטהיים ואראל סגל מדרגים את הסיפורים הגדולים של השנה

עורך וואלה ברנז'ה הזמין את סגל לשיחה צפופה על הרבה עיתונאים, לא מעט פוליטיקה ומטרה אחת קדושה - לבחור את חשיפות השנה • אז למה כתבי התקשורת מעלו בתפקידם, את מי הפרגון יפתיע ומי במקום הראשון • ויש גם בונוס לשורדים עד הסוף: גילוי נאות

מערכת וואלה!

כמיטב המסורת בראש השנה אספנו גם השנה בוואלה ברנז'ה את הסיפורים הטובים ביותר שפורסמו בישראל, במטרה אחת שאת חלק מכם אולי תפתיע: לתת קרדיט. גם השנה דירגנו אותם מהפחות מסעיר, באופן יחסי כמובן – להישג העיתונאי שעשה את השנה. וכן, גם השנה הבאנו רגולטור שהוא גם עורך דין וגם רואה חשבון – שיפקח על הליך הזכייה וייתן את דעתו המנומקת על הבחירה - אראל סגל.

זיכרונות מתחילת תשע"ז, כשאילנה דיין וסגל דירגו

הקריטריונים היו פשוטים: איזה סיפור היה מה שמכונה "מחולל שינוי", עד כמה הם עוררו שיח - ועד כמה היה קשה לעמוד בלחצים לפרסם אותו. הנה שבעת הסיפורים האחרונים. ומהם הראשונים? צפו בדיון באולפן.

נתניהו לקהילה היהודית: "ישראל מובילה את המהלך העולמי למלחמה בטרור". מערכת וואלה! NEWS
כחוט השני ברשימה. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

מקומות 10-4 - צאו לדרך!

במקום העשירי: האמירה של נתניהו לתושבי עמונה: "אני מבין מה זה לאבד בית. אחרי בחירות 99' סילקו אותנו מהמעון ונאלצנו לישון במלון" (אלישע בן קימון, "ידיעות אחרונות").

במקום התשיעי: קרי הציג לנתניהו יוזמת שלום אזורית בעקבה, זאת במפגש חשאי עם א?סיסי ועבדאללה לפני כשנה; רה"מ הסתייג (ברק רביד, "הארץ").

במקום השמיני: האייטם שלא היה. יגאל סרנה מפרסם, נתבע ועושה בושות עם שינוי גרסאות ודבקות במטרה הלא ברורה.

במקום השביעי: טל לב רם פרסם ב"בוקר טוב ישראל" דיווח על ממצאי תחקיר צה"ל על כשלי "צוק איתן". התחקיר הציג רצף של כשלים ותקלות שפגעו במוכנות הכוחות - בדגש על איום המנהרות. החשיפה זכתה להד תקשורתי רב (גל"צ).

במקום השישי: המדינה לבג"ץ: לא נאפשר לזוגות הומואים ולסביות לאמץ ילדים. הפרסום לפיו במשרד הרווחה סבורים כי משפחה חד-מינית היא חריגה ולכן האימוץ עלול להעמיס קשיים על הילד. ההודעה התקבלה בתשובה לעתירה בגין אפליית זוגות ידועים בציבור וחד-מיניים באימוץ (לי ירון, "הארץ").

במקום החמישי: פרופ' אסא כשר גויס על ידי שר החינוך בנט לקביעת כללים להתנהלות מרצים באקדמיה, וקבע: "אסור להם להביע דעות פוליטיות בפני הסטודנטים". בעקבות הפרסום, מאות מרצים הודיעו כי יתנגדו ליוזמה (תמר טרבלסי חדד, "ידיעות אחרונות")

במקום הרביעי: אירועי אום אל חיראן – הפאדיחה של ארדן, האינטגריטי של קלמן; אביעד גליקמן מחדשות 10 פרסם לראשונה את מחדל המשטרה ודיווח כי השוטרים לא קיבלו תדריך מסודר, אבל הקרדיט האמיתי שייך לקלמן ליבסקינד שחשף דווקא בפלטפורמה הלא נוחה עבורו – ערוץ 20, בתכנית "הפטריוטים", כי תחקיר מח"ש מגלה תפקוד בעייתי של הכוח בשטח, כולל ירי דו צדדי של שתי יחידות משטרה אשר מוגדר כ"כשל משטרתי חמור".

ומהם שלושת הזוכים? צפו בסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully