וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי כהן מונתה לכתבת המדינית של התאגיד - במקומו של אמיר בר-שלום

24.9.2017 / 9:07

הכתבת הצבאית של "הארץ" תעבור לסקר את התחום המדיני עבור חטיבת החדשות של "כאן"; בר-שלום יגיש את התכנית "שבע אקטואלי" במקומו של יועז הנדל

גילי כהן. ניר כפרי,
גילי כהן/ניר כפרי

שינויים במחלקת החדשות של התאגיד: גילי כהן מצטרפת לחטיבת החדשות של "כאן" ככתבת מדינית במקומו של אמיר בר-שלום - שעובר להגיש את "שבע אקטואלי" במקום יועז הנדל, שסיים לאחרונה את עבודתו בתאגיד כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. הנדל הגיש את התכנית עם מיכל רבינוביץ'.

בשש השנים האחרונות כהן שימשה ככתבת הצבאית של עיתון "הארץ", וסיקרה בין היתר את הלחימה בעזה במסגרת מבצע "צוק איתן" ו"עמוד ענן". לפני כן שימשה ככתבת העיתון באזור השרון והשפלה.

לאחרונה הודיעו בתאגיד על הצטרפותו של הכתב המדיני של חדשות 10, מואב ורדי, לתפקיד ראש דסק חדשות החוץ של כאן. ורדי יגיש יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11, וישתלב בתפקידי הגשה נוספים בטלוויזיה וברדיו. כמו כן, הוא צפוי ליצור פרויקטים דוקומנטריים עבור התאגיד.

כהן מסרה: "אני מבקשת להודות למערכת 'הארץ'. לעורך העיתון אלוף בן, לראש מערכת החדשות, אורי מרק ולעמוס הראל, הפרשן הצבאי של העיתון, על הליווי לאורך השנים ועל היותו מודל לחיקוי. תודה גם לכל חבריי, כתבי העיתון ואנשי הדסק, שמצליחים להמשיך ולעשות עיתונות מצוינת ורבת הישגים. אני נרגשת להצטרף לנבחרת החדשות של כאן, תאגיד השידור הציבורי, לקראת סיקור התחום המדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully