וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ עם האולפנים התפוצץ - המעבר של חדשות 10 לנווה אילן תקוע

10.10.2017 / 13:16

על פי התכניות, קבוצת RGE ביקשה להעביר את פעילות מהדורת חדשות 10 לאולפנים שבנווה אילן כבר השנה, אולם לוואלה ברנז'ה נודע כי בשל מחלוקות כספיות המו"מ בין הצדדים עלה על שרטון - וכי חיזוק ספינת הדגל של הערוץ ייאלץ להמתין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשיים ומחלוקות במשא ומתן בין קבוצת RGE המחזיקה בערוץ 10 לבין קרן ריאליטי המחזיקה באולפנים בנווה אילן הובילה להקפאת המעבר של חדשות 10 לשדר מהמתחם - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כזכור, עם רכישת ערוץ 10, בקבוצת RGE תכננו לפעול להעברת מהדורת החדשות לאולפנים שאז עוד היו בבעלות ג.ג. גלובוס גרופ שבנווה אילן. מדובר באולפנים גדולים ומרשימים יותר והמעבר היה במסגרת האסטרטגיה לחיזוק את ספינת הדגל של הערוץ - חברת החדשות.

על פי התכנון הראשוני, המעבר עתיד היה להתבצע סמוך לפיצול ערוץ 2 בחודש הבא ועד סוף שנת 2017, כאשר עלות המעבר מוערכת בכמיליון שקלים. מהדורת חדשות 10 משודרת מאולפני הבירה של קבוצת JCS, החל משנת 2012, מתוקף כללי הרגולציה החלים על חברות החדשות בערוצים המסחריים. רון לאודר, מי שהחזיק באותה העת במניות הערוץ והיה היחיד מבין בעלי המניות שהזרימו כספים, החזיק גם בקבוצת JCS והמעבר לאולפנים שבבעלות הבעלים התבקש. מאז משדרת חברת החדשות באולפן קטן יחסית בכל ימות השבוע, מלבד אולפן שישי המשודר מהאולפנים בגבעתיים.

ברקע הדברים נמצא גם המעבר הצפוי של פעילות הערוץ מבית הוורד למשרדי RGE בהרצליה - כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. לפי גורמים בערוץ, לוח הזמנים למעבר לאזור התעשייה בעיר שם נמצאים גם ערוץ הספורט וערוץ הילדים המצויים אף הם בבעלות הקבוצה - אינו עתיד להשתנות והוא צפוי להתרחש בשנת 2018, כאשר הסיבה המרכזית היא חיסכון בעלויות ואיחוד בהוצאות התפעול של החברה.

בחדשות 10 מסרו בתגובה כי: "העניין עדיין נידון בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully