וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר קשת על פרשת אלכס גלעדי: "מחזקת את ידי העיתונאיות"

6.11.2017 / 10:09

לאחר מספר ימים של שתיקה, בקשת הגיבו להאשמות של העיתונאיות אושרת קוטלר ונרי ליבנה נגד אלכס גלעדי, נשיא קשת, שחשפו כי גלעדי הציע להן הצעות מגונות. דרורית ורטהיים: "אבוא בדברים עם אלכס גלעדי בהקדם האפשרי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מספר ימים של שתיקה, בקשת הגיבו להאשמות של העיתונאיות אושרת קוטלר ונרי ליבנה נגד אלכס גלעדי, נשיא קשת ולשעבר המנכ"ל, שחשפו כי גלעדי הציע להן הצעות מגונות. דרורית ורטהיים, יו"ר קשת, מסרה הבוקר (שני) כי בכוונתה "לבוא בדברים עם אלכס גלעדי בהקדם האפשרי".

ורטהיים הוסיפה כי "עדויותיהן של עיתונאיות לגבי התנהגות בלתי ראויה לכאורה המיוחסת לאלכס גלעדי מצערות וכואבות עד מאד. מבלי להידרש לפרטי המקרים עצמם, לנסיבות ולחלוף הזמן, אני מבקשת לחזק כל מי שחשה נפגעת או מבוזה כתוצאה מהתנהגות בלתי ראויה ופסולה".

עוד אמרה כי "עבור אלה מבינינו שנפגעו מהטרדה מינית, במלל או במעשה, הזמן לא נותן מנוח. אני מבקשת לחזק את אחיותיי האמיצות באשר הן. אמשיך לעשות ככל שרק אוכל על מנת שיחד עם הנהלת קשת נאפשר לכל מי שעובדים עמנו סביבת עבודה בטוחה ומוגנת".

"חשף את עצמו בפני ואמר לי 'דברי אליו'"

ליבנה חשפה אתמול כי קיבלה הצעה מגונה מגלעדי: "הגענו לביתו, הוא הציע לי לשתות. ביקשתי דיאט קולה. הוא הושיב אותי על ספה מול קיר מרובה מסכים, אמר שהוא הולך "להתרענן" ועלה אל הקומה השנייה בגרם המדרגות המפותל עם מעקה הברונזה. כשירד משם, הוא לבש חלוק משי שאותו תיארתי בתוכנית כחלוק בסגנון פוקה הירש במערכון של גדי יגיל. מתחת לחלוק הוא לבש חולצה מכופתרת עד הצוואר וגופייה לבנה. משום מה החליט לפרוש לפתע את שולי החלוק, חשף את עצמו בפני ואמר לי 'דברי אליו'".

בשבוע שעבר חשפה מגישת "המגזין" בערוץ עשר כי בעת שניסתה להתקבל לקשת בשנת 94 הציע לה גלעדי לצאת איתו לארוחת ערב, ואילו היא סירבה. קוטלר סיפרה כי באותו הרגע אמרה לו - "אתה יודע שאני נשואה". והוא השיב לה, "מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה? בהוליווד? עניתי לו שאני יודעת, וכנראה שלא אתקדם ככה לשום מקום כי אני לא מתכוונת לאכול איתו ארוחת ערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully