וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גזית, ב-103 מרעננים הנהלים: "אפס סובלנות וסלחנות להטרדות"

12.11.2017 / 11:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי מנכ"ל התחנה שלח בסופ"ש מכתב לעובדים ובו הוא מדגיש כי "הנהלת החברה רואה חשיבות עליונה בקיום סביבת עבודה הוגנת, בטוחה וחפה מכל התנהגות פוגענית, והטרדות מיניות בכללה"; בתחנה סגרו את עמוד הפייסבוק של התכנית של גזית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור צלקובניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות פרשת גבי גזית - ברדיו 103 מרעננים את הנהלים בנושא הטרדות מיניות בתחנה. לוואלה ברנז'ה נודע כי מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק, שלח בסופ"ש האחרון מכתב לעובדים ובו הוא מדגיש כי "הנהלת החברה רואה חשיבות עליונה בקיום סביבת עבודה הוגנת, בטוחה, בריאה וחפה מכל התנהגות פוגענית, והטרדות מיניות בכללה".

עוד כותב צלקובניק כי "התנהגות מטרידה ופוגענית, אינה נסבלת, ותיתקל באפס סובלנות וסלחנות מצדי". במכתב מצוין כי "כפי שכבר פורסם, השדרן גבי גזית יצא לחופשה, החל ממחר, לצורך בירור העניין". לסיכום, צלקובניק כותב: "אני מבקש להפנותכם לתקנון על פי חוק למניעת הטרדה מינית, המפורסם בתחנה. אני קורא לכל אחד ואחת מעובדיה ועובדותיה של התחנה לפנות אלי או אל הממונה על הטרדות מיניות בתחנה, הגב' כרמי כהן, בכל תלונה הנוגעת לחוק זה".

בנוסף לכך, בתחנה סגרו ביום שישי את עמוד הפייסבוק של התכנית של גזית, כאשר אם מקלידים ברשת החברתית "גבי גזית 103fm" החיפוש מוביל לעמוד הפייסבוק של התחנה.

כפי שפורסם ביום חמישי בוואלה ברנז'ה, גזית יצא לחופשה מהתחנה לאחר ש-4 נשים העידו כי הטריד אותן מינית: מפיקה בשם רחל פיש בן ישראל, שעבדה לצידו של גזית בתחנה, אמרה כי נגע בה בניגוד לרצונה ולאחר שהפסיקה אותו הזהיר אותה שלא תתלונן על המעשה במשטרה; כתבת חדשות 2 דנה ויס, שחשפה את הפרשה בשבוע שעבר, שסיפרה שגזית נישק אותה בניגוד לרצונה מספר פעמים כשעבדו ביחד; שמרית סקורניק פלג שגם טוענת כי גזית נישק אותה בניגוד לרצונה כשעבדו ביחד; וכן עדות נוספת של אשה אנונימית שהתראיינה לגל"צ וסיפרה כי גזית "השכיב אותי על המיטה ונתן לי נשיקה רטובה".

המשטרה פתחה בסופ"ש בבדיקת הטענות להטרדה מינית, לאחר הפרסומים בשבוע האחרון על שורת התבטאויות ופעולות סקסיסטיות לכאורה של גזית, מה שמעלה את האפשרות לתשתית לחקירה פלילית. בחטיבת החקירות של המשטרה ינסו לבדוק אם ניתן יהיה לפתוח בחקירה פלילית נגד גזית, ובין היתר פונים לויס ולשתי נשים נוספות שדיווחו כי הוטרדו בידי גזית.

ב-103 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully