וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד נתן זהבי: "התנפל עלי ונישק בכוח; הרגשתי מושפלת"

וואלה! ברנז'ה

13.11.2017 / 18:37

בגלצ דווח על תלונה נגד שדרן תחנת הרדיו 103, לפיה תקף מינית אישה שסיפרה את הדברים לכתבת הדס שטייף. "הצמיד את השפתיים וניסה לדחוף את הלשון שלו לפה שלי". בתחנה סירבו להגיב על הדיווח

עריכת וידאו:ניר חן

"הוא פשוט התנפל עלי ונישק אותי בכוח, הצמיד את השפתיים וניסה לדחוף את הלשון שלו לפה שלי. הרגשתי מושפלת", כך סיפרה אישה הטוענת כי מגיש הרדיו נתן זהבי נישק אותה בניגוד לרצונה, לכתבת הדס שטייף בגלצ. בתחנת הרדיו 103, בה משדר זהבי את התכנית "זהבי עצבני", בחרו שלא להגיב, וטרם התקבלה תגובת הרשות השנייה.

העדות על זהבי מגיעה ימים ספורים לאחר שהשדרן גבי גזית יצא לחופשה בעקבות תלונות כי הטריד מינית. בתגובה לנושא רעננו ברדיו 103 את הנהלים בנושא, ומנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, שלח בסוף השבוע האחרון מכתב לעובדים ובו הדגיש כי "הנהלת החברה רואה חשיבות עליונה בקיום סביבת עבודה הוגנת, בטוחה, בריאה וחפה מכל התנהגות פוגענית, והטרדות מיניות בכללה".

עוד בוואלה! NEWS:
שדרן ביום, יו"ר הקואליציה בערב: מדוע דחה ביטן ישיבה בכנסת?
הלך לעולמו עזרא מרמלשטיין מייסד מסעדת ברבוניה
מדן בן אמוץ עד דסטין הופמן: המהפכה שאכלה את עצמה

זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק. מערכת וואלה! NEWS
נתן זהבי. ב-103 סירבו להגיב/מערכת וואלה! NEWS

עוד כתב צלקובניק כי "התנהגות מטרידה ופוגענית אינה נסבלת, ותיתקל באפס סובלנות וסלחנות מצדי". במכתב צוין כי "כפי שכבר פורסם, השדרן גבי גזית יצא לחופשה, לצורך בירור העניין". לסיכום כתב צלקובניק כי "אני מבקש להפנותכם לתקנון על פי חוק למניעת הטרדה מינית, המפורסם בתחנה. אני קורא לכל אחד ואחת מעובדיה ועובדותיה של התחנה לפנות אלי או אל הממונה על הטרדות מיניות בתחנה, הגברת כרמי כהן, בכל תלונה הנוגעת לחוק זה".

בנוסף לכך, בתחנה סגרו ביום שישי את עמוד הפייסבוק של התכנית של גזית, כאשר אם מקלידים ברשת החברתית "גבי גזית 103fm", החיפוש מוביל לעמוד הפייסבוק של התחנה.

גזית יצא לחופשה לאחר שארבע נשים העידו כי הטריד אותן מינית: מפיקה בשם רחל פיש בין ישראל, שעבדה לצדו של גזית, אמרה כי נגע בה בניגוד לרצונה ולאחר שהפסיקה אותו הזהיר אותה שלא תתלונן על המעשה במשטרה; כתבת חדשות 2 דנה ויס, שסיפרה שגזית נישק אותה בניגוד לרצונה; שמרית סקורניק פלג שגם טוענת כי גזית נישק אותה בניגוד לרצונה, ועדות נוספת של אישה אנונימית שסיפרה בגלצ כי גזית "השכיב אותי על המיטה ונתן לי נשיקה רטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully