וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היום": רזה, אך מעוצב

16.11.2017 / 15:45

אחרי גל ההתייעלות ומימוש תכנית ההתכנסות עם עובדי NRG, מתפנים בעיתון למינויים חדשים: לוואלה ברנז'ה נודע כי תמר ריפל מונתה לעורכת מדור הלייפסטייל בעיתון ובאתר; דרור א?יד?ר ישמש עורך מדור הדעות

בועז ביסמוט, עורך ישראל היום. ראובן קסטרו
בועז ביסמוט, עורך ישראל היום/ראובן קסטרו

כשברקע האיחוד עם אתר NRG, עליו פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, ולאחר מספר שינויים מהותיים ב"ישראל היום" עם כניסתו של העורך החדש בועז ביסמוט לתפקיד לפני מספר חודשים, נראה שגל השינויים במערכת העיתון לא נפסק: תמר ריפל מונתה לעורכת החדשה של מדור הלייפסטייל של "ישראל היום" – כך נודע לוואלה ברנז'ה.

ריפל שימשה כרכזת הכתבים בעיתון ותחליף בתפקיד את רועי כהן, שסיקר ב"ישראל היום" גם משחקי כדורסל, ועזב לאחרונה לטובת ערוץ הספורט. ריפל שימשה בעבר עורכת ומפיקת מדור הספורט וכתבת הקולינריה במדור הלייפסטייל, תהיה אחראית גם על הפלטפורמה הדיגיטלית של תחום הלייפסטייל באתר ישראל היום.

מוקדם יותר היום (חמישי) בעיתון הודיעו כי דרור א?יד?ר מונה לעורך מדור הדעות של "ישראל היום". הוא ייכנס לתפקיד כבר בשבוע הבא, וימשיך לכתוב טורים ומאמרי פרשנות לעיתון. אידר מחליף את עמרי לבנה שמונה לאחראי על פרוייקטים מיוחדים בעיתון, ובהם פרוייקט לציון 70 שנה למדינה. זאת בדומה למינוי ב"ידיעות אחרונות" עליו פורסם השבוע בוואלה ברנז'ה: ליאור בן עמי ירכז את פרוייקט שנת ה-70 לעצמאות ישראל בעיתון של נוני.

עוד נמסר מהעיתון כי בשנה הקרובה הם "מתכוונים לתת דגש מיוחד לפרוייקטים דיגיטליים חוצי פלטפורמות" ולצורך המהלך מונתה רותם כהן וידר, מנהלת NRG-360, שתוביל את מחלקת הפיתוח העסקי והמכירות בדיגיטל.

אידר מסר: "אני נכנס לתפקיד בדחילו ורחימו, עם רצון להפוך את מדור הדעות אצלנו לבמה מרכזית לליבון מחשבות, רעיונות וזרמים אידיאולוגיים, מתוך הכרת הערך החשוב של 'ישראל היום' למהפכה התקשורתית בישראל".

ביסמוט אמר: "אני יכול להבטיח לכם כי עם דרור אידר לא יהיה משעמם וקוראינו יזכו לבמה מעמיקה ורלוונטית שתציב אתגר חדש בשיח התקשורתי".

ב"ישראל היום" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully