וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון "שנה טובה" בהשתתפות סער ואבן הופץ בקבוצות וואצאפ של חברי ליכוד

וואלה ברנז'ה

29.12.2017 / 11:00

בסרטון, שהופץ ביממה האחרונה בקבוצות וואצאפ של פעילי ליכוד והופק עבור ערוץ אינטרנט רוסי בשם "איילנד", מופיעה גאולה אבן, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של התאגיד ורעייתו של המתמודד הפוליטי גדעון סער - ויחד הם מאחלים לציבור שנה טובה לרגל חג הנובי גוד

צלמים זמניים מורשים

סרטון "שנה טובה" בהשתתפות מגישת המהדורה המרכזית של תאגיד השידור, גאולה אבן, הופץ בקבוצות וואצאפ של חברי ליכוד. הסרטון הופק עבור ערוץ איילנד הרוסי (ערוץ אינטרנטי בשפה הרוסית, עם כ-3,000 צופים) – וביממה האחרונה הוא הופץ גם בקרב קבוצות וואצאפ של פעילי ליכוד. אבן מופיעה לצידו של גדעון סער, ויחד הם מאחלים לציבור שנה טובה לרגל חג הנובי גוד. אבן לא רק יושבת לצידו של בעלה, אלא אף משתתפת בסרטון כשהיא מדברת בשפה הרוסית ומברכת את הצופים.

בסרטון, סער אומר: "חברים וחברות יקרים, העולים ממדינות ברית המועצות לשעבר הביאו איתם את המנהג והמסורת היפים לחגוג את ראש השנה האזרחית, נובי גוד...קשה היום לדמיין את מדינת ישראל בלי העלייה הגדולה והמופלאה הזו. המדינה היום הרבה יותר חזקה מבחינה אנושית, תרבותית, כלכלית, מדעית... אני רוצה לאחל לכולכם לשנת 2018 שנה נהדרת, הצלחה בהכל, בריאות איתנה, נחת מהצאצאים, ולכולנו – שתמיד תהיה אחדות". בשלב הזה סער מברך ברוסית, וגאולה מצטרפת אליו ואומרת, "פשוט תגיד, שנה טובה ומבורכת".

בתחילת החודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי אבן התייחסה במהדורה המרכזית של "כאן" לנשיא טורקיה ארדואן ולאמירה שלו כי ישראל היא "מדינת טרור שרוצחת ילדים" - מספר שעות אחרי שסער צייץ: "אמרתי בזמן אמת: הסכם ההתנצלות פלוס פיצויים לטורקיה – טעות. היחסים איתה לא ישתדרגו כל עוד ארדואן שולט בה. גם עסקת הגז עוד תתפוצץ. לצערי צדקתי". בנוסף לכך, העמוד הרשמי של כאן בטוויטר אף תייג את אבן בציוץ: "אחרי שארדואן השתלח בישראל, אולי יקומו עכשיו תומכי העסקה ההיא אחרי תקרית המרמרה ויסבירו מה בדיוק הרווחנו?".

אבן סירבה להגיב. בתאגיד סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully