וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א נריע

2.1.2018 / 10:36

לוואלה ברנז'ה נודע כי תאגיד השידור ופיפ"א מפתחים בימים אלו אפליקציה חדשה למונדיאל - שתהיה האפליקציה הרשמית בישראל למשחקים ובדומה לערוץ כאן 11 תהיה באיכות שידור של 4K

הקמע של מונדיאל 2018. רויטרס
הקמע של מונדיאל 2018/רויטרס

בתאגיד השידור מפתחים אפליקציה מיוחדת למונדיאל, בשיתוף עם פיפ"א. לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן עובדים בימים אלו על אפליקציה חדשה - שתהיה האפליקציה הרשמית בישראל למשחקי המונדיאל. האפליקציה נמצאת בשלבי סיום ותהיה חלק מאפליקציית כאן, כאשר בדומה לאפליקציית כאן ולשידורי כאן בטלוויזיה, גם האפליקציה החדשה תהיה באיכות שידור מתקדמת של K4 - המוציאה תמונה חדה פי 4 משידור HD.

באוקטובר פורסם בוואלה ברנז'ה כי לראשונה ישודר המונדיאל בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של השידור הציבורי, ובתאגיד מבהירים כי זה יהיה המונדיאל הדיגיטלי ביותר שישודר בישראל וכל המשחקים ישודרו במקביל בערוצי הדיגיטל של התאגיד ובאפליקציה. השדר שיוביל את המשחקים יהיה רמי וייץ, שישמש גם כיועץ בכיר לכאן בהפקת השידורים, בניית הצוותים, התוכן ולוחות הזמנים.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי ב"כאן" סימנו את מונדיאל 2018 כתקופה שבה התאגיד כבר לא יוגדר "בהרצה". בערב של ה-14 ביוני, כאשר אז יחל המונדיאל באופן רשמי, התאגיד ייקרא "כאן" ולא "כאן בהרצה". בנוסף, פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד ימכרו לפחות 18 מהמשחקים, לאחר הגרלת המשחקים שנערכה בתחילת החודש. על פי גורם המעורה בפרטים - כל גופי השידור מתעניינים ברכישת המשחקים. יש לציין כי גם לאחר מכירת 18 משחקי מונדיאל לגופי שידור אחרים, לתאגיד עדיין יהיו זכויות שידור על 46 משחקים.

טרם התקבלה תגובה מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully