וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין ואקום: ברשות מינו מחליף לדורלי אלמגור

15.1.2018 / 11:06

עו"ד אופיר ביתן מונה לממלא מקום היועץ המשפטי של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ביתן יחליף בתפקיד את דורלי אלמגור, שפרשה לאחרונה מהתפקיד בטונים צורמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד אופיר ביתן מונה לממלא מקום היועץ המשפטי של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ביתן שימש עד לאחרונה כעוזרו של מנכ"ל הרשות ניר שוויקי, המשמש בתפקיד זמני מזה שלוש שנים. ביתן יחליף בתפקיד את דורלי אלמגור, שפרשה לאחרונה מהתפקיד בטונים צורמים. ברשות מתכוונים להוציא בקרוב מכרז לתפקיד.

אלמגור כיהנה בתפקיד פחות מחצי שנה, כשהסיבה לעזיבתה לטענתה היה אי-שביעות רצון שהביע שוויקי מתפקודה. בהודעת הפרישה שלה, אלמגור תקפה את היו"ר יוליה שמאלוב ברקוביץ' ואת המנכ"ל. בנוסף, מועצת הרשות מכהנת בהרכב חסר לאחר שהתפטרו ממנה מספר חברים.

במייל ששלחה לעובדי הרשות כתבה אלמגור כי לא זומנה כלל לדיונים בכנסת, כולל הדיונים הנוגעים לערוץ 20 - שאמור לפי לעבור לאחריות הרשות לאחר תיקון חוק התקשורת. במייל ששלחה לעובדי הרשות אלמגור כותבת כי "עמדות בנוגע לתיקוני חקיקה הוצגו ללא כל ייעוץ משפטי, גם בנושאים בעלי השלכות דרמטיות על פעילות הליבה של הרשות ושל ענף השידורים".

מהרשות נמסר בתגובה: "עו"ד אופיר ביתן מונה לתפקיד ממלא מקום בפועל של היועץ המשפטי לרשות השנייה. עו"ד ביתן מוביל בשנים האחרונות את הטיפול במגוון הנושאים שעל סדר יומה של הרשות ובעל ניסיון עשיר בסוגיות העומדות על הפרק בשוק התקשורת. מכרז לתפקיד יפורסם בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully