וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה מאז ההקמה: סמנכ"לית הטלוויזיה ב"כאן" עוזבת את התאגיד

4.3.2018 / 12:27

(עדכון) פרסום ראשון: ליסה שילוח-עוזרד עוזבת את התאגיד כעבור שנה. עדיין לא ברור מי יחליף אותה בתפקיד. שילוח-עוזרד: "שיטות הניהול בהן אני מאמינה שונות בתכלית מאלה של המגזר הציבורי"; בתוך כך, נרשמו עזיבות נוספות ב"כאן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליסה שילוח-עוזרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 14:00)

ליסה שילוח-עוזרד עוזבת את התאגיד כעבור שנה בתפקיד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עדיין לא ברור מי יחליף אותה בתפקיד. עד המינוי שימשה שילוח-עוזרד כמנכ"לית חברת "יולי אוגוסט הפקות" - מה שגרר ביקורת רבה בזמנו על מינויה לסמנכ"לית הטלוויזיה של "כאן".

לאחר מינויה בתאגיד, הובהר כי היא תחתום על מסמך המונע ממנה לדון בכל הצעה שתוגש על ידי החברה - זאת בשל היותה אחת מבעלי חברת ההפקות יולי אוגוסט והמנכ"לית, והעובדה שבעלה, יוסי עוזרד, עדיין מנהל את החברה. בנוסף, עמית סטרטינר, מנהל התוכן והעורך הראשי של "יולי אוגוסט הפקות", מונה בזמנו למנכ"ל חטיבת התכניות של "יולי אוגוסט הפקות" במקומה של שילוח-עוזרד.

שילוח-עוזרד מונתה לסמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד בפברואר אשתקד, במקומה של דינה לניר, המשמשת כמנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית. לניר פרשה מהתאגיד לאחר שוועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד.

עזיבות נוספות בתאגיד

"שיטות הניהול בהן אני מאמינה שונות בתכלית מאלה של המגזר הציבורי. הרגולציה והמאבקים בכל החזיתות העמידו בפניי קשיים כמעט בלתי אפשריים"

שילוח-עוזרד מסרה: "אחרי 30 שנות ניסיון בתחום הטלוויזיה רובן במגזר הפרטי, למדתי כי שיטות הניהול בהן אני מאמינה שונות בתכלית מאלה של המגזר הציבורי. הרגולציה והמאבקים בכל החזיתות העמידו בפניי קשיים כמעט בלתי אפשריים. הגעתי לכאן, לפני שנה חדורת שליחות ואמונה בשידור הציבורי ולמרות הקשיים הצלחנו להוציא לדרך עשרות פרויקטים של מיטב היוצרים בישראל ואני שלמה ומאמינה בלוח השידורים שיוצג ב-2019 ויכלול סדרות ותכניות איכותיות ומגוונות, מכל הז'אנרים ואת חוד החנית של הדרמה והדוקו בישראל. הייתי ונשארתי מאמינה גדולה בחשיבות השידור הציבורי ובתוך כמה שנים אני מעריכה כי כאן יהיה גוף תוכן מעולה שיקדם יצירה ישראלית מקורית, רב תרבותית, מגוונת ופורצת דרך".

אלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד, מסר: "ליסה שילוח היא אחת מנשות המקצוע הטובות שפגשתי בחיי. את הפירות לזרעים שזרעה נראה גם בחודשים הקרובים ובשנים הקרובות בדמות תוכן טלוויזיוני מעולה. הצטערנו לשמוע על בחירתה אך אנו מכבדים אותה".

ובתוך כך, נרשמו מספר עזיבות נוספות בתאגיד: ראשית, ניקולא רוזנבאום, עורך "הבוקר הזה ברשת ב' ובעבר "ג'יגה ב'" - מגזין רדיו שבועי לאינטרנט, מדע וטכנולוגיה, ששודר בקול ישראל של רשות השידור - הודיע היום (ראשון) על סיום עבודתו בתאגיד. בנוסף, במאית המהדורה ב"כאן 11", סימה כהן, לשעבר מערוץ 1 של רשות השידור, עזבה לאחרונה, וגם עורכת משנה במהדורה בשם רחלי מזרחי, שהגיעה מהרשות, סיימה את עבודתה בתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully