וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי צה"ל: במקום אראל סגל - "המילה האחרונה" חוזרת לשעה 11 בבוקר

4.3.2018 / 14:02

הסופרת והעיתונאית עירית לינור והסופר, העיתונאי והשדרן קובי אריאלי, יחליפו את העיתונאי והשדרן אראל סג"ל, שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את הגשת תכניתו בתחנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירית לינור/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסופרת והעיתונאית עירית לינור והסופר, העיתונאי והשדרן קובי אריאלי, יחליפו את העיתונאי והשדרן אראל סג"ל, שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את הגשת תכניתו בגלי-צה"ל. למעשה, יתחרו לינור ואריאלי בסג"ל - שישדר בשעה 11 בבוקר ברדיו 103.

עירית לינור היא סופרת, תסריטאית ובמאית. כתבה בעיתונים "חדשות" ו"הארץ", ומשתתפת בפאנל "הפטריוטים" בערוץ 20. משנת 1998 מגישה את התכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל, בתחילה עם אורי אורבך ז"ל, אחר כך עם קובי אריאלי. בסוף 2017 פורסם בוואלה ברנז'ה כי לינור הושעתה מהתחנה לשבוע על ידי המפקד שמעון אלקבץ, בעקבות דבריה נגד נשיא המדינה: "ריבלין קורא לאזרחי ישראל לצאת להפגנות לנוכח המצב הנורא במדינה. אין שום מצב נורא במדינה. אני אגיד לך מה בלתי נסבל, אדוני הנשיא - שאתה לא שחקן פוליטי, ובתור פוליטיקאי היית תמיד כושל ביותר".

אריאלי (46) כתב במשך כעשור ב"מעריב", "גלובס", "מאקו" ובעיתונים חרדיים. אריאלי גם הגיש את תכנית הבוקר בערוץ 10, את התכניות "המהפכנים" ו"פרשה לא סגורה" בערוץ 2, סדרות בתחום האוכל והסאטירה. הוא הגיע לגל"צ בשנת 1999, כשהחל להגיש פינות בתכנית "המילה האחרונה" והפך למגיש-מחליף. עם פרישתו מהתחנה ומעברו לפוליטיקה של אורבך ז"ל, הפך אריאלי למגיש קבוע לצידה של עירית לינור. בנוסף, הגיש אריאלי במשך שנים את "ציפורי לילה". כיום הוא מגיש מגזין אקטואלי שבועי בשישי בבוקר.

מגלי צה"ל נמסר: "אנו מאחלים הצלחה לאראל סג"ל בדרכו החדשה, ולעירית לינור ולקובי אריאלי הצלחה בתכניתם המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully