וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס: המו"מ התפוצץ - העובדים הפסיקו לעבוד

6.3.2018 / 13:53

ועד עיתונאי גלובס וארגון העיתונאים הכריז על הפסקת עבודה בת שעה במערכת וזאת על רקע פיצוץ המשא ומתן על ידי הנהלת העיתון. הרקע: המעבר לתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועד עיתונאי גלובס וארגון העיתונאים הכריזו לפני דקות אחדות על הפסקת עבודה במערכת וזאת על רקע פיצוץ המשא ומתן על ידי הנהלת העיתון. אתמול (שני) נערכה אסיפת עובדים במסגרתה עודכנו העובדים על המשבר שיצרה ההנהלה ועל הכוונה לנקוט צעדים ארגוניים.

מזה מספר חודשים מנהל הוועד משא ומתן עם ההנהלה על רקע המעבר הצפוי לתל אביב, עליו דווח כזכור לראשונה בוואלה ברנז'ה. לפני מספר ימים החליטה ההנהלה לפוצץ את השיחות בטרם הוסדרו כל הסוגיות הקשורות לשמירה על זכויות העובדים במעבר.

בתחילת נובמבר פורסם כי "גלובס" יעבור למגדלי אלון בתחילת השנה - אך לבסוף הוחלט לדחות את המעבר לאביב. הלוקיישן שנבחר הוא מגדלי אלון שברחוב יגאל אלון. המגדלים ממוקמים בסמיכות ומדרום למגדל אלקטרה, הם מתנשאים לגובה 158 מטר ויש 40 קומות בכל בניין. כזכור, מערכת "גלובס" - כמו גם מערכת אתר ynet - היו ממוקמים בעבר ברחוב יגאל אלון.

מערכת "גלובס" כבר שכנה בעבר בתל אביב, בתחילת שנות ה-80, בשנותיו הראשונות של העיתון. העזיבה של "גלובס" את העיר ראשון לציון תתרחש לאחר שבשנת 2016 קבוצת ידיעות עברה לשם במהלך גדול, שכלל צמצומים בקבוצה ואיחוד מערכות.

טרם התקבלה תגובת הנהלת "גלובס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully