וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמור גברה על צ'רלטון במכרז - ותפיק את משדרי המונדיאל בתאגיד

12.3.2018 / 15:43

לוואלה ברנז'ה נודע כי החברה - שהפיקה את גביע הקונפדרציות ואת משחקי הנבחרת ששודרו בתאגיד - זכתה בהתמודדות במכרז מול צ'רלטון על שידור המשחקים, לאחר שב-RGE החליטו שלא לגשת למכרז

הגביע העולמי, הגרלת המונדיאל. רויטרס
יש מפיק. המונדיאל/רויטרס

חברת מזמור זכתה במכרז להפקת משדרי התאגיד, כך נודע לוואלה ברנז'ה. מזמור התמודדה במכרז מול חברת צ'רלטון, לאחר שב-RGE החליטו שלא לגשת למכרז, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. חברת מזמור, בהנהלת דניאל לנקרי, הפיקה בעבר את גביע הקונפדרציות ואת משחקי הנבחרת - ששודרו בתאגיד.

לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקבוצת RGE הוחלט שערוץ הספורט לא ייגש למכרז של התאגיד על הפקת משדרי המונדיאל לתאגיד. הסיבה, על פי גורם המעורה בפרטים, היא שבחברה היו מעוניינים לגשת למכרז על הפקת משדרי המונדיאל בתמורה לקבלת זכויות השידור של חלק מהמשחקים כעסקה כוללת, ואולם בתאגיד סירבו לכך - לכן ב-RGE החליטו שלא לגשת למכרז על הפקת המשדרים.

בתאגיד מתכוונים למכור 17 מהמשחקים לערוצים פתוחים, שניתן לקלוט באמצעות מערך עידן פלוס. גם לאחר מכירת 18 משחקי מונדיאל לגופי שידור אחרים, לתאגיד עדיין יהיו זכויות שידור על 46 משחקים. בכל מקרה, כל 64 המשחקים ישודרו בדיגיטל.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים בתקופת המשחקים, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב לערוץ, הסובל לרוב מרייטינג נמוך, בתקווה שהלוח החדש ישאיר את הצופים החדשים בערוץ גם בתום המונדיאל. השינוי בלוח יהיה ככל הנראה בתוכן שאינו חדשות או אקטואליה. בנוסף, גם תקופת ה"הרצה" של התאגיד צפויה להסתיים בסמוך למשחקי המונדיאל.

טרם התקבלה תגובה מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully