וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה על הקווים: אייל אופנהיים מונה לעורך הראשי של שידורי המונדיאל בתאגיד

20.3.2018 / 10:30

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי אופנהיים מונה לעורך הראשי של שידורי המונדיאל בכאן. כיום משמש אופנהיים כעורך הראשי של "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין בקשת - תפקיד אותו יבצע במקביל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני ג'ובים. אופנהיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל אופנהיים מצטרף לתאגיד - ונשאר במקביל בקשת: לוואלה ברנז'ה נודע כי אופנהיים מונה לעורך הראשי של שידורי המונדיאל בתאגיד. כיום משמש אופנהיים כעורך הראשי של "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין בקשת - תפקיד אותו יבצע במקביל לתקופת המונדיאל. עוד נודע כי ירון טלפז, לשעבר סמנכ"ל תכניות ורכש בערוץ הספורט, ישמש יועץ תוכן לשידורי המונדיאל בתאגיד.

אופנהיים שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט והיה אחראי על אולפן ליגת האלופות, חדשות הספורט ויציע העיתונות. בעבר ניהל אופנהיים את ערוץ 8 והיה מנהל מחלקת הבידור והאקטואליה ברשת.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי חברת מזמור זכתה במכרז לשידורי המונדיאל בתאגיד. מזמור התמודדה במכרז מול חברת צ'רלטון, לאחר שב-RGE החליטו שלא לגשת למכרז, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. חברת מזמור, בהנהלת דניאל לנקרי, הפיקה בעבר את גביע הקונפדרציות ואת משחקי הנבחרת - ששודרו בתאגיד.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים בתקופת המשחקים, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב לערוץ, הסובל לרוב מרייטינג נמוך, בתקווה שהלוח החדש ישאיר את הצופים החדשים בערוץ גם בתום המונדיאל. בנוסף, גם תקופת ה"הרצה" של התאגיד צפויה להסתיים בסמוך למשחקי המונדיאל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יערוך במקביל. ניב רסקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדר הספורט, רמי וייץ, והפרשן מוטי איווניר יהיו צוות השידור המוביל של המונדיאל שייפתח ביוני 2018 במוסקבה שברוסיה וישודר בכאן. וייץ ואיווניר ישדרו את מרבית המשחקים המרכזיים ובהם משחק הפתיחה ומשחק הגמר. בנוסף לוויץ ואיווניר, ישדרו את המשחקים שלושה צוותי שידור נוספים שיכללו את נדב יעקבי ואורי אוזן, עמיחי שפיגלר ועמרי אפק, ושרון נסים וניר לוין. ארבעת הצוותים יעברו לאורך כל ימי המונדיאל ב-11 הערים וב-12 המגרשים שבהם ישוחקו המשחקים.

אופנהיים מסר לוואלה ברנז'ה כי: "המונדיאל הוא הפסגה עבור כל איש תוכן שמחובר לספורט ואני רוצה להודות לאנשי כאן על האמון להוביל את המהלך הזה. בימים הקרובים נגייס את צוותי השידור וההפקה הטובים ביותר בכדי להביא לצופי הטלוויזיה בישראל את חווית הצפייה הטובה ביותר. תודה גם לקשת שאפשרו לי להירתם למשימה הזאת במקביל לעבודה בחדשות הבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully