וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון "החדשות" האריך כהונת אבי וייס ב-5 שנים נוספות

20.3.2018 / 12:00

פרסום ראשון: דירקטוריון חברת החדשות החליט על הארכת כהונתו של מנכ"ל החברה והעורך הראשי, אבי וייס, בחמש שנים נוספות - זאת פה אחד. וייס משמש מזה כעשור בתפקיד, ולאחר פיצול ערוץ 2 נתוני הצפייה בתכניות החברה עלו

אבי וייס. איל בו יעיש,
פה אחד. אבי וייס/איל בו יעיש

דירקטוריון חברת החדשות החליט היום (שלישי) על הארכת כהונתו של מנכ"ל החברה והעורך הראשי, אבי וייס, בחמש שנים נוספות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ההחלטה התקבלה פה אחד ובעקבות המלצת נציגי בעלי הרישיון קשת ורשת. וייס היה שותף בצוות ההקמה של חברת החדשות ב-1993 ומילא שורת תפקידים ממפיק, דרך עורך המהדורה המרכזית וסמנכ"ל התוכן ועד לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות והעורך הראשי - שבו הוא מכהן כעשור.

וייס ימשיך לשמש בתפקיד בחמש השנים הקרובות מול מנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז, אשר כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה לפני חודשיים - גם כהונתו הוארכה לתקופה דומה.

בשנה האחרונה הוביל וייס את חברת החדשות לעידן שלאחר פיצול ערוץ 2, תוך ביצור מעמדה כפופולרית בישראל לאחר תקופת חוסר ודאות בשוק הטלוויזיה המסחרית. וייס הביא את חברת החדשות לשידור מקביל בשני ערוצי הברודקאסט המסחריים הפועלים ברישיון (קשת 12, רשת 13). זאת, לצד הקמת האולפן חדש, מעבר כלל השידורים ל HD ותוך שמירה על איזון תקציבי.

בעקבות הפיצול, חברת החדשות רשמה גידול בשיעור הצפייה בכל המהדורות והתכניות שלה (למעט "אולפן שישי") והגדילה את הפער בינה ובין מתחרותיה, כש"המהדורה המרכזית", המשודרת בשני ערוצים במקביל, ממשיכה להיות תכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר בישראל מדי ערב.

עו"ד תמי רווה יו"ר דירקטוריון חדשות 2. דסי שטרן,
"המנכ"ל האולטימטיבי". תמי רוה/דסי שטרן

בשנה החולפת חשפה חברת החדשות את תוכן שיחותיו של ראש הממשלה נתניהו עם מו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, העומדות בלב חקירות המשטרה; עוד חשפה "החדשות" את הקלטות יאיר נתניהו בליל הוללות עם חבריו, את מסכת ההתעללות הקשה בבית האבות בחיפה; ביצעה שורת תחקירים שהגיעו עד לשר הבריאות ליצמן, לשגריר דני דנון ולבכירים רבים אחרים וכן הביאה למסך תכנים ייחודיים שיצרו שיח ציבורי נרחב דוגמת"ברוקלין של קודש","מייד אין צ'יינה", "המפתח השבדי" ו"שירים עד כאן".

יושבת ראש דירקטוריון חברת החדשות, עו"ד תמי רוה, אמרה בישיבת הדירקטוריון: "בימים אלה, כשספינת התקשורת מפוצלת, מיטלטלת בים סוער וכשמדי יום כמעט אנו קוראים ושומעים על שינויים, רכישות, מיזוגים - אבי הוא ללא ספק בבחינת הסלע האיתן, ההגה והעוגן, שמנווט תמיד את חברת החדשות שלנו לחוף מבטחים. במקצועיות, בכישרון רב, בידע ובניסיון, ובאינטילגנציה שכלית ורגשית שאין כמותם ושאין להם תחליף. אבי הוא המנכ"ל האולטימטיבי: נערץ, מקובל ואהוב על ידי כל עובדי חברת החדשות, וזוכה להערכה אדירה בשוק התקשורת כולו. אני מודה לאבי שהביע רצונו להמשיך ולמלא את התפקיד הקשה והמאתגר. אני בטוחה שאני מבטאת בכך את עמדת כל חברי הדירקטוריון וכל עובדי החברה. זכינו" .

מנכ"ל קשת, אבי ניר: "גם לו היום היינו נדרשים לבחור במנכ"ל חדש לחברת החדשות (ולא להאריך כהונה קיימת) הייתי בוחר באבי וייס כמנכ"ל שעושה עבודה מצוינת. הוא האיש הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון".

מנכ"ל רשת, אבי צבי מסר: "ב-11 שנות ניהול את חברת החדשות, אבי וייס הצעיד אותה עיתונאית וניהולית להישגים להישגים בלתי מתפשרים. אנו גאים בעבודה העיתונאית של חברת החדשות תחת מנהיגותו של אבי ומאחלים לו 5 שנים נוספות של מצוינות עיתונאית".

אבי וייס אמר: "אני מודה לחברי הדירקטוריון בראשות תמי רוה על הגיבוי המלא ויוצא הדופן לעשות עיתונות עצמאית וחסרת פשרות. הרוח הגבית מהווה מסר מאוד ברור שאנחנו בחברת החדשות חייבים להמשיך ולעשות עיתונות אמיצה, מדויקת, מאוזנת והוגנת. אני מודה גם לעובדי החברה שעובדים יומם וליל בכישרון ענק ועם תחושת שליחות כשהם נלחמים למען הצופים על השוט, על המרואיין, על השידור החי, על התחקירים והחשיפות ולהביא ראשונים, והכי טוב, את כל מה שחשוב, מעניין, ראשוני ובלעדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully