וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ עשר וקשת ישדרו את "הפסקול של המדינה" במוצאי יום העצמאות

28.3.2018 / 13:02

סוגיית לפ"מ נפתרה: ערוץ עשר וקשת ישדרו את "הפסקול של המדינה" במוצאי יום העצמאות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר במופע הצדעה למוזיקה הישראלית שיחתום את חגיגות "70 שעות עצמאות"

שרית חדד. פביאן קולדרוף,
שרית חדד/פביאן קולדרוף

ערוץ עשר וקשת ישדרו את "הפסקול של המדינה" במוצאי יום העצמאות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר במופע הצדעה למוזיקה הישראלית שיחתום את חגיגות "70 שעות עצמאות". המופע יתקיים במוצ"ש ה-21 באפריל, באמפיפארק באר שבע.

לפני מספר שבועות פורסם בוואלה ברנז'ה כי בלפ"מ פנו לערוצים השונים וביקשו מהם להגיש הצעות ל"חבילת השידורים של חגיגות ה-70", ואולם על פי גורם המעורה בפרטים מועד המכרז נדחה פעמיים, זאת מכיוון שבלפ"מ לא הצליחו לתת לגופים את הפרטים המלאים על אופי המשדר - סוגייה שכאמור נפתרה כעת.

במופע צפויים להשתתף כ-200 רקדנים, נגנים ואמנים. ברשימת האמנים ניתן למצוא זמרים מובילים כמו אייל גולן, ברי סחרוף, שרית חדד, גידי גוב, דני סנדרסון, יוני רכטר, מירי מסיקה, אילנית, שולי רנד, שירי מיימון, זהבה בן, נועה קיריל, נסרין קדרין, אורית שחף ועוד.

המופע, שישודר באופן ישיר בערוצים 12 ו-14 יהווה הצדעה למוסיקה הישראלית, ליוצרים ולמבצעים הגדולים במהלך 70 שנות קיומה של המדינה. המופע יכלול עיבודים ייחודיים, דואטים ושילובים יוצאי דופן בין אמנים ומחוות לאמנים שכבר אינם אתנו. בנוסף, במהלך האירוע צפוי ל"קום לתחייה" באמצעות טכנולוגיית הולוגרמה אחד האמנים הגדולים בזמר הישראלי לדואט עם אחד ממשתפי המופע. המופע יהיה פתוח לקהל הרחב ומותנה בהרשמה מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully