וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה דרמטית בדה מרקר: יעבור לחומת תשלום

22.4.2018 / 11:05

(עדכון) לוואלה ברנז'ה נודע כי היום התקיימה בצהריים אסיפת עובדים בעיתון, בה הכריז העורך הראשי אבי בר אלי על המעבר הרשמי ל"חומת תשלום" - כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. גם נושא איחוד המערכות של הפרינט והאתר עלה בישיבה

מערכת דה מרקר. ראובן קסטרו
מערכת דה מרקר/ראובן קסטרו

(עדכון: 15:45)

אסיפה דרמטית ב-TheMarker: לוואלה ברנז'ה נודע כי היום (ראשון) התקיימה בצהריים אסיפת עובדים בעיתון, בה הכריז העורך הראשי אבי בר אלי על המעבר הרשמי ל"חומת תשלום" - כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. בהמשך השבוע אף צפוי לעלות קמפיין של העיתון בנושא. כרגע ההערכות נעות בין 30-45 שקל למנוי לתכני האתר. דה מרקר אינו העיתון הכלכלי הראשון שמציב חומת תשלום לתכנים המקוונים שלו. "גלובס" נקט במהלך דומה בעבר על חלק מהתכנים שלו, אם כי כאן מדובר ככל הנראה בהיקף גדול הרב יותר.

נושא נוסף שנמצא על הפרק בעיתון הכלכלי הוא איחוד המערכות של הפרינט והאתר. לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחרונה כבר החל מהלך כזה בדסק, כאשר המשכתבים ממלאים כיום משמרות החלות על תכני העיתון והאתר ביחד, כאשר בעבר הייתה הפרדה מלאה בין משכתבי האתר לעיתון. לאחרונה התקיימה אסיפת עובדים בהארץ-דה מרקר, בה הוועד עדכן את העובדים בכל הנוגע לאיחוד המערכות בין העיתון למערכת האתר. גורם המעורה בפרטים טוען כי למרות חוסר שביעות גדול שנרשם בקרב העובדים - הם לא צפויים לצאת במהלך קיצוני נגד האיחוד.

הוועד טען בישיבה כי השינוי נעשה בצורה חד-צדדית, תוך היעדר תכנון באשר לעומס העבודה שנוצר והיעדר תגמול הולם לעובדים. בוועד מדגישים כי אינם מתנגדים לשינוי אך לא ייתכן שהוא יתבצע באופן הזה. הוועד אף קרא להנהלת העיתון להקפיא את השינויים עד שיתבצע הליך היוועצות מסודר ויתוקנו כל הליקויים. באסיפה עלו קריאות מצד חלק מעובדי העיתון לצאת למאבק ולנקוט בצעדים ארגוניים.

טרם התקבלה תגובה מדה מרקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully