וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי היעדרות מהמסך: כתב "פרשת בוקרשט" - הופיע בחדשות סופ"ש

29.4.2018 / 14:46

כתב "אולפן שישי" של חדשות 2 עומרי קרונלנד, שנעדר מהמסך לאורך רוב החודשים האחרונים בשל הכתבה המפוברקת, חזר בסופ"ש האחרון להופיע - במהדורת "חדשות סופ"ש" ששודרה אמש

עמרי חדשות 2. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
עמרי חדשות 2/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

כתב "אולפן שישי" של חדשות 2 עומרי קרונלנד, שנעדר מהמסך לאורך רוב החודשים האחרונים בשל פרשת בוקרשט, חזר בסופ"ש האחרון להופיע, והפעם במהדורת "חדשות סופ"ש" עם דנה ויס ששודרה אמש.

ב"החדשות" סירבו היום להתייחס לדברים, אולם ההערכה היא שבחברה היו מצויים במצוקת כוח אדם בשל העומס הרב בסיקור אסון השיטפון בדרום מאז יום חמישי, וקרונלנד נשלח לראיין את אחד הניצולים מהאסון. באוגוסט פורסם בוואלה ברנז'ה כי קרונלנד חזר לאחרונה לעבוד במערכת "אולפן שישי" לאחר שהושעה ממנה בעקבות פרשת בוקרשט.

כזכור, קרונלנד הושעה מ"אולפן שישי" לפני כשנה, לאחר פרסום כתבה מפוברקת שלו על מסיבות הרווקים בבוקרשט. בתחילה, הכתבה זכתה לגל של ביקורת שלילית ברשתות החברתיות בשל הצגת תופעת הסחר בנשים ללא ביקורת. לאחר מכן החלה הסערה האמיתית הנוגעת לכתבה, כשהתברר כי חלקים מהותיים בה בוימו על ידי המערכת.

המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות, כאשר לטענתו קרונלנד ידע זאת. עוד פורסם על פי "המקום הכי חם בגיהינום" כי הלימוזינה ונערת הליווי נשכרו על ידי חברת החדשות בשביל הצילומים. הכתבה הוסרה מאתר חדשות 2 מיד לאחר שהפרטים האלה פורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully